Gå til innhold

Lærere bør ikke drikke!


Gjest Barnemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 233
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • muriel

    31

  • Dorthe

    16

  • keinstein

    12

  • citygirl

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest potetmoss

"At læreren på videregående er ute på byen (med alt det innebærer) på samme diskotek som elevene, synes jeg ikke noe om."

Vil det si at lærerne aldri skal få gå ut da eller? De kan vel ikke noe for om elever dukker opp på samme sted som dem?

Nå er vel allerede de eleven på videregående som er ute drita fulle så hvilket problem det skulle utgjøre at de også ser lærern der fatter jeg ikke. Dama må være helt sprø? Fra indre meninghet på vestlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre sitter vel ikke akkurat og drikker med barna sine som tilskuere?

Barna har normalt barnevakt, sendes til slektninger som besteforeldre o.l. om foreldrene skal feste har jeg inntrykk av.

Jeg kan godt ta et par pils med minstemann. Hvorfor er det lekeapperater på uterestauranten hvis ikke det skulle være lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Fint ord, sant:-)

Ja, fantastisk - jeg hadde glemt det helt til du skrev det nå, og skal garantert legge det til i vokabularet fra nå av!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Jeg kan godt ta et par pils med minstemann. Hvorfor er det lekeapperater på uterestauranten hvis ikke det skulle være lov.

Det er fordi vi alltid ønsker å vise akrobatiske kunster etter noen drinker.

Det burde du visst!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Barnemor

Hele bakgården min er full av slike mennesker + kunstnere og politikere. Ikke alle som går ut da men mange.

Høres ut som et fargerikt fellesskap :)

Hva lever dine kunstnernaboer av da, tjener de penger av kunsten sin eller er det bare en hobby på si?

Leste en gang at Erik Solheim bodde i Grunerløkka eller noe, stemmer det?

Er disse kjendisene for overlegne til å snakke med oss vanlige folk, eller menger de seg med grasrota?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Du er helt syk. Hva med andre yrker da, busssjåføren, frisøren, tannlegen osv? Skjerp deg menneske!!

En litt annen tone hadde gjort seg?

Hun har jo rett til sine meninger selv om du ikke er enig, og hun har presentert dem høflig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fantastisk - jeg hadde glemt det helt til du skrev det nå, og skal garantert legge det til i vokabularet fra nå av!

:)

Et uttrykk som skaper litt distanse og gir respekt - hoho.

*gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest potetmoss

En litt annen tone hadde gjort seg?

Hun har jo rett til sine meninger selv om du ikke er enig, og hun har presentert dem høflig.

Man har ikke rett til sånne meninger synes jeg, det blir for sykt og for 1500 tallet eller noe for meg. Dama er ikke helt god da, eller så har hun ikke helt tenkt gjennom saker og ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

Jeg drikker akkurat så mye og så ofte jeg vil. Men jeg drikker aldri slik at elever kan se det.

Men å kreve at lærere skal holde seg unna alkohol er jo intet sannet enn tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart det der, skulle tro det var lavstatusjobber!

Det er altfor lett å bli lærer og dårlig kontroll av vandel.

Men hvorfor er det sosialarbeiderne som drikker mest ute?kanskje denne gruppen drikker mest generelt over det hele?

Vet ikke om det er laget noen statistikk over dette.

Sannelig har du gode kunnskaper både om lærere og prester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest abrahamsen

Lærere bør ligge meget lavt mellom kl. 15 og 08. Null alkohol / tobakk, null godterier og null kjønnsliv.

Helst bør de gjøre det mange småskolebarn har trodd opp gjennom årene - være en del av inventare på skolen og overnatte der

synes lærerdatteren

Vi bor jo på skolen såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et fargerikt fellesskap :)

Hva lever dine kunstnernaboer av da, tjener de penger av kunsten sin eller er det bare en hobby på si?

Leste en gang at Erik Solheim bodde i Grunerløkka eller noe, stemmer det?

Er disse kjendisene for overlegne til å snakke med oss vanlige folk, eller menger de seg med grasrota?

De lever av kunsten ;o)

Politikerne blander seg med grasrota. Solheim er flytta men exen bor her enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det overrasker meg ikke at dette kommer fra en i min hjemstedskommune...

*Husker tydelig læreren som stadig ba ungene om å dra til helvete og F**k you, om de prøvde å påpeka at vi gikk til rektor, fordi han røyka inne i klasse rommet*

MEN når det er sagt, så er lærere mennesker de og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt ta et par pils med minstemann. Hvorfor er det lekeapperater på uterestauranten hvis ikke det skulle være lov.

"Jeg kan godt ta et par pils med minstemann".

Du er så herlig liberal, Dorthe! *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig. Selvsakt skal også lærere få lov til å drikke da de er på byen.

Alkohol er lovlig her i landet, og da er det lovlig for lærere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Et uttrykk som skaper litt distanse og gir respekt - hoho.

*gliser*

Uten tvil :)

Buksevann er også undervurdert, og brillefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...