Gå til innhold

Lærere bør ikke drikke!


Gjest Barnemor

Anbefalte innlegg

En tidligere lærer tok pilsen på skolen, i timen. Ølflaska sto på kateteret, jepp det er helt sant. Han var skikkelig hippie, og alkoholiker. :)

Lærere bør være avholds når de viser seg offentlig, det passer seg ikke å sitte å ta utepils når elevene passerer forbi serveringsstedet.

Hva de gjør i sitt eget hjem er en annen sak.

-eller kanskje det ikke passer seg for foreldrene å ta med seg barna forbi serveringsstedet mens lærerene sitter og koser seg med en utepils?

ingen tar skade av å se noen ta èn pils.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 233
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • muriel

    31

  • Dorthe

    16

  • keinstein

    12

  • citygirl

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest Barnemor

Enig. Lærere bør ikke ha lov til å ha sex med lyset på.

Eller kanskje lærere, men slettes ikke prestene.

Prestene er vel de som har mest kinky sex av alle, i jesu navn bruker de beltereima mm.

Har du ikke lest bøkene om prestesex, de der hun svenske forfatteren skrev. Hva het hun igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barnemor

Fordi?????

Grensen går der synes jeg, det blir for useriøst om lærere skal vise seg beruset offentlig. Da mister de all troverdighet.

Enda værre er det om de fyllefester sammen med egne elever, en lærer er også et forbilde i fritiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prestene er vel de som har mest kinky sex av alle, i jesu navn bruker de beltereima mm.

Har du ikke lest bøkene om prestesex, de der hun svenske forfatteren skrev. Hva het hun igjen?

Eva Lindgren?

Ja for all del,skjær alle under en kam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Barnemor

Det er bare min erfaring her jeg bor. Trodde det var en gjeng med slubberter jeg helt til jeg begynte å snakke med dem :o)

Hehehe! ;)

Kanskje det er et byfenomen? er aldri ikke utpå festlivet å får sjekket slikt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Jeg synes ingen med ansvar for andre burde drikke seg fulle i deres påsyn. Dermed mener jeg lærere (f.eks) burde velge en annen pub enn den som ligger ved siden av skolen om de ikke kan begrense inntaket.

Når det er sagt - så synes jeg generelt at alle arbeidstakere skal få gjøre som de vil på akkurat det punktet.

Det blir jo litt som å si til deg at du ikke skal få ta deg en utepils i dag fordi du har barn - tenk på hvilke signaler det sender til barnet ditt at du drikker på en tirsdag!!

Det blir for dumt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensen går der synes jeg, det blir for useriøst om lærere skal vise seg beruset offentlig. Da mister de all troverdighet.

Enda værre er det om de fyllefester sammen med egne elever, en lærer er også et forbilde i fritiden.

Du er barnemor - du er også et forbilde. Håper for guds skyld du aldri drikker offentlig. Eller slafser når du spiser. Eller røyker. Eller spytter tyggis på bakken. Eller går på rød mann. Eller ser vovede programmer på tv. Eller som andre har nevnt her; har sex med lyset på.

Du er gæern, du!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Du er barnemor - du er også et forbilde. Håper for guds skyld du aldri drikker offentlig. Eller slafser når du spiser. Eller røyker. Eller spytter tyggis på bakken. Eller går på rød mann. Eller ser vovede programmer på tv. Eller som andre har nevnt her; har sex med lyset på.

Du er gæern, du!

:-)

"Eller ser vovede programmer på tv"

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barnemor

-eller kanskje det ikke passer seg for foreldrene å ta med seg barna forbi serveringsstedet mens lærerene sitter og koser seg med en utepils?

ingen tar skade av å se noen ta èn pils.

Nei du har kanskje rett i det, jeg tok vel litt hardt i her for å få reaksjon :)

Men jeg mener bestemt at grensen går ved beruselse. Greit at en lærer tar en offentlig øl/vin til maten, men ikke drikker seg full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Jeg er enig i at lærere og andre i tilsvarende stillinger er viktige rollemodeller, også utenfor arbeidstiden.

Og kan tilstrebe å leve ut visse deler av livet sitt andre steder enn der elevene har sitt sosiale liv.

At læreren på videregående er ute på byen (med alt det innebærer) på samme diskotek som elevene, synes jeg ikke noe om.

Men å ta en utepils i solen, og at en elev eller foreldre kan se dette, må det selvsagt ikke settes ned forbud mot. Det blir latterlig.

Men det kommer jo litt an på hvor man bor og hvilke steder man frekventerer, det er enklere i Oslo enn på små steder med en eneste sliten cafe med ølservering..

"At læreren på videregående er ute på byen (med alt det innebærer) på samme diskotek som elevene, synes jeg ikke noe om."

Vil det si at lærerne aldri skal få gå ut da eller? De kan vel ikke noe for om elever dukker opp på samme sted som dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest potetmoss

Det er vel noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Du er selvsagt avholds, religiøs og ellers særdeles prippen vil jeg anta???

Unger ser da foreldre drikke, hva så om de ser læreren ta en pils?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest potetmoss

En tidligere lærer tok pilsen på skolen, i timen. Ølflaska sto på kateteret, jepp det er helt sant. Han var skikkelig hippie, og alkoholiker. :)

Lærere bør være avholds når de viser seg offentlig, det passer seg ikke å sitte å ta utepils når elevene passerer forbi serveringsstedet.

Hva de gjør i sitt eget hjem er en annen sak.

Du er helt syk. Hva med andre yrker da, busssjåføren, frisøren, tannlegen osv? Skjerp deg menneske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barnemor

Jeg synes ingen med ansvar for andre burde drikke seg fulle i deres påsyn. Dermed mener jeg lærere (f.eks) burde velge en annen pub enn den som ligger ved siden av skolen om de ikke kan begrense inntaket.

Når det er sagt - så synes jeg generelt at alle arbeidstakere skal få gjøre som de vil på akkurat det punktet.

Det blir jo litt som å si til deg at du ikke skal få ta deg en utepils i dag fordi du har barn - tenk på hvilke signaler det sender til barnet ditt at du drikker på en tirsdag!!

Det blir for dumt :)

Foreldre sitter vel ikke akkurat og drikker med barna sine som tilskuere?

Barna har normalt barnevakt, sendes til slektninger som besteforeldre o.l. om foreldrene skal feste har jeg inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Foreldre sitter vel ikke akkurat og drikker med barna sine som tilskuere?

Barna har normalt barnevakt, sendes til slektninger som besteforeldre o.l. om foreldrene skal feste har jeg inntrykk av.

Det er det dummeste jeg har hørt!

Om foreldre ikke kan ta seg et glass vin, eller en pils i påsyn av barna - og dermed gjøre det til noe unormalt, så har de et forvrengt syn på alkohol spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! ;)

Kanskje det er et byfenomen? er aldri ikke utpå festlivet å får sjekket slikt jeg.

Hele bakgården min er full av slike mennesker + kunstnere og politikere. Ikke alle som går ut da men mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Du er selvsagt avholds, religiøs og ellers særdeles prippen vil jeg anta???

Unger ser da foreldre drikke, hva så om de ser læreren ta en pils?

Jeg tar det som en selvfølge at "Barnemor" ikke drikker når barn ser det. Å stille høyere krav til lærerne som rollemodeller enn til seg selv blir bare tull!

Så, Barnemor: drikker du når barna dine ser det? Eller røyker eller noe annet du ikke vil barna dine skal gjøre?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barnemor

Du er barnemor - du er også et forbilde. Håper for guds skyld du aldri drikker offentlig. Eller slafser når du spiser. Eller røyker. Eller spytter tyggis på bakken. Eller går på rød mann. Eller ser vovede programmer på tv. Eller som andre har nevnt her; har sex med lyset på.

Du er gæern, du!

:-)

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...