Gå til innhold

Noen gode rådss mennesker her

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er i akutt behov for veiledning.

Jeg bor i et hus der en venninne av meg bor , vi leier, jeg bor oppe og hun nede. PÅ mandag brant det i leiligheten hennes og det var heldigvis bare et rom som gikk føyka, det klarte å slukne av seg selv.

Men det var også påtenningsforsøk utvendig.

Politiet kom. Og vi har i samsvar med dem levert et hnavn, på en som har et horn i siden på oss begge, min venninne ble voldtatt av han, men pga bevisets stilling ble detr henlagt.

Men det ser ut som han skla he vne seg p henne event på begge.

Vi lever i en slags utrygg situvasjon, men jeg dypt bekymret for min venninne. Hun spiser ikke, orker ikke se mat en gang, sier at det meste er håpløst, smiler ikke, er aggresiv og deppa slik jeg ser det, men jeg kan ikke finne ut hva jeg gjør. Å kontakte fastlege er ikke mulig da han er på ferie.

Hun sover heller ikke og hun snakker med noen som ikke jeg kan se. Hun føler at alt bare har rast sammen, at nioen har invadert livet hennes. Hun ble som liten misbrukt, og hadde noen tøffe mnd etter voldtekten, men det hadde blitt litt bedre, og så kom dette. dagen etter brannen begynte tlf terroren, det ringte hvert 5-7 minutt fra kløokken 0430 npå morgenen.

Hun drar ut av leiligheten uten å si noe til noen, hun kan gå timesvis på gatene og ikke ha noen mål og mening.

kan dere komme med noen råd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242954-noen-gode-r%C3%A5dss-mennesker-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest håper dere får hjelp

krisesenteret kan dere prøve å kontakte,ettersom hun/dere blir utsatt for terror.

ellers kan dere ta kontakt med legevakt.også får hun komme inn til annen lege når fastlegen er på ferie,hvis det er et legesenter hun har lege på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...