Gå til innhold

SKRIK! Vi har glemt å grille i år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere klart å glemme det? Vi har grillet masse i sommer, stort sett spist ute også i hele sommer. Har jo vært en knallsommer her sør ihvertfall.

Vanvittig - jeg har bare sittet og sullet ute med kaffen - på framsiden av huset for gubben har holdt på å male verandaen -og før det var vi jo over 3 uker i Frankrike - vi grilla ikke der heller.....*SUKK*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

23

• morsan

4

• citygirl

4

• Hønemoren

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han vil ikke ha meg,

Sandstrøm er visst ledig. Høhø... Obs nei han har visst ikke autorisasjon lengre han...

Nei - selvhjulpent er velhjulpent.

Kjøp grillmat og sett av helgen!

Skrevet

Ja, vi får ta en tur til Nordby på Svinesund og handle inn litt godsaker.

Akkurat derfra kommer vår svin indrefilet vi skal grille:-)

Skrevet

Vi har hatt party i gården her midtvinters med grillmat, pils og varmedresser.

Knallsuksess!

Tidligere på dagen hadde vi akekonkurranse med store og små. Man var ganske rød i fjeset etter en sånn dag. Tror det var 10-15 minus eller noe.

Vil bli omgangsvenn med deg!!!

Skrevet

Mange gode grilldager enda. Leeenge til snøen kommer. :)

Ja - jeg får samle litt mot og mat og invitere noen folk til helga.

Skrevet

Det må bli til helga! Maiskolber og fisk - NAM! og masse hvitvin.

Mmmmmmmmm... *sikle*

Det er forresten meldt godvær på østlandet :o)

Skrevet

Takk likeså..!

Har grilla flere ganger i uka på campingen og i Danmark i sommer, men til lørdag blir det terrassegrilling her hjemme. Gjør det uansett vær vi, sitter heller inne og spiser om det er blir best.

Vi grillet hver dag da vi hadde campingplass - og trodde at det kom til å fortsette når vi flyttet alt utstyret hjem, men PØH...her hadde vi plass:

helt nederst til venstre - rett ved den lange brygga.

http://hem.passagen.se/isaq/Sannas.jpg

Skrevet

Ta det igjen til helgen:)

Maiskolber, grillspyd, svinekjøtt, marinader, øl, vil:) Og bakte poteter på grill er godis!

Så lengere ned i tården at du skulle over til sverige og handle. Kjøpe med smågodis til meg...? *Slurp*

Skrevet

Vanvittig - jeg har bare sittet og sullet ute med kaffen - på framsiden av huset for gubben har holdt på å male verandaen -og før det var vi jo over 3 uker i Frankrike - vi grilla ikke der heller.....*SUKK*

Da får vi håpe dere rekker det før det er for seint.

Skrevet

Oj.. Går det an :) Vi har grillet enormt mye denne sommeren.

Dere får sikkert flere sjanser, været er jo bra enda. Det går også an å grille ute og spise inne. Det har vi gjort et par ganger, enten pga at det begynte å regne ene gangen, eller andre gangen da det var en kamp å holde vepsen unna maten. Hver gang en veps kom spratt alle opp og løp vilt rundt ;)

kjerringskinn
Skrevet

Ja - jeg får samle litt mot og mat og invitere noen folk til helga.

Når skal jeg komme?

;-)

Skrevet

Vi har grillet mye i år. Kjøpte oss ny gassgrill, og den er virkelig knall. Så enkelt at selv org kan greie det...

Skrevet

Vi har grillet mye i år. Kjøpte oss ny gassgrill, og den er virkelig knall. Så enkelt at selv org kan greie det...

... men er det så enkelt at Herr Org derved kan gjøre alt det andre? ;-)

Skrevet

... men er det så enkelt at Herr Org derved kan gjøre alt det andre? ;-)

Hos oss er grilling kvinnfolkarbe' som all annen matlaging - men han vasker og skrubber grillen da .)

Skrevet

Hehe...Overskriften minnet meg om Alf prøysens "Den vesle bygda som glømte at det var jul".

:o)

Gjest Shira12
Skrevet

Kan jeg få spørre hvilken grill da?

Vi har akkurat fått veranda, og da må grill kjøpes.

Og jeg skulle gjerne hatt noe som jeg også kan beherske! ;-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Vi har grilla ganske mye i sommer. Men jeg syns hele grillinga er oppskrytt.

Skrevet

Vi har grilla ganske mye i sommer. Men jeg syns hele grillinga er oppskrytt.

Men grilla mais! og hvitvina! og pleddet!...og svære krus med kaffi!

Skrevet

Hehe...Overskriften minnet meg om Alf prøysens "Den vesle bygda som glømte at det var jul".

:o)

Hehe, ja kanskje det burde blitt en bitteliten bok av det?

"Sommer'n jeg fyllte diesel"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...