Gå til innhold

Uff,er så lei meg nå....

Anbefalte innlegg

Gjest nicole40

Jeg har vært sammen med en mann i snart 5 uker.Den siste uka har han helt sluttet å ringe meg,jeg har måttet ringe han.Jeg blir veldig trist og lei meg for dette,føler han ikke savner meg....

Vi hadde litt problemer for 2 uker siden med at han reiste til x'n (for 2.gang) og satt der og pratet,da sa jeg til han at jeg reagerte,skjønte ikke hvorfor han skulle dit...? Jeg bad han ikke ringe meg etter det,men han ringte dagen etter likevel. Han går til sine voksne sønner og forteller om det når vi har små problemer,noe jeg har sagt klart fra om at jeg ikke ønsker.Jeg går aldri til min datter med mine problemer,det er vel sånn man har venner til..

Føler litt at han blir snurt hvis jeg snakker ham imot (jeg gir beskjed på en rolig og ordentlig måte),da sier han at jeg er kverulerende,noe jeg syns er veldig urettferdig begrep på mine meningsytringer.

Han har et utrolig godt humør,men jeg merket veldig tidlig i forholdet at han er konfliktsky,tør ikke ta opp med meg når han er uenig.Nå føler jeg at jeg må gjette meg til hvorfor han ikke ringer,jeg spør han men han ler bare og sier ingenting er galt. Før pleidde han ringe 2 ganger for dagen,morgen og kveld.

Jeg savner han så jeg føler jeg blir slitt i stykker inni meg,men samtidig kjenner jeg at sånn kan jeg bare ikke ha det.Hvis savn og lengsel ikke er gjensidig.....ja,da blir det jo bare sex'en i helgene en fokuserer på,og det er jeg helt uinterressert i (et slikt sex-forhold).Man skal vel dele tanker og følelser i hverdagen også? Og savne hverandre?

Nei,jeg er frustrert og lei meg,og ganske sikker på at han ikke ringer i kveld heller.Før jeg traff han hadde jeg en veldig god ro inni meg,den er ikke tilstedeværende nå lenger. Og jeg har lyst å bare være hos meg selv i helgen,for å bli brukt pga sex det blir bare helt uaktuelt for min del,det er jeg for gammel til.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243001-uffer-s%C3%A5-lei-meg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...