Gå til innhold

Skrev til synsk som sa jeg skal dø snart

Anbefalte innlegg

Aldri om jeg skal skrive til en synsk igjen! Hun må virkelig være en heks, uansett om det er sannhet i det hun sa, om jeg hadde vært synsk og sett at noen skulle dø, ville jeg aldri sagt det til vedkommende.

Jeg spurte om mit kjærlighetsliv og fikk et skummelt svar. Jeg tror jeg er blitt påvirket av det hun skrev tilbake fordi jeg føler meg trist og redd også fordi jeg faktisk er redd for døden. Jeg vet jo inni meg at det er bare tull det hun sa, men underbevisstheten min har blitt påvirket så jeg er trist, føler at et eller annet skal skje, men jeg vet ikke hva, ikke at jeg tror jeg skal dø, men at noe fryktelig kommer til å skje. noen vil kanskje tenke at jeg er helt tåpelig, men men...her er hva hun skrev:

Either you know you're dying or else your obsessed with it.

The good news is that although your loved ones will mourn, they will thrive. Through them, you shall live forever.

It want be all peaches and cream, there are those- particularly one who will become a vulture. There is no other way I can describe it. Greed is a vile sin. And at such times, it seems to come out. The greed.

There is one... (a son perhaps? Or a daughter who carries these traits) who won't, and will never fail you. How you shall be missed! There is a visual of him/her talking to you long after the fact, asking advice, etc. This one is your heart-child. Your sunlight.

I have no desire to hurt you doll... never wishing to hurt you. But, as per the norm.... I am compelled to answer you to the best of my ability.

I want you to file away that the future can be from the moment I type these words until eternity. The past is much the same. It's the now that seldom changes

...og ja, hun har rett, jeg har et barn.

Fortsetter under...

Dessverre fins det mange forstyrrede mennesker, og de leter etter ofre. Frykt er makt.

Disse spådommene lages etter bestemte systemer som skal forsøke å trefe rent statistisk. Statistikk er effektivt, og noen ganger blir det treff. Mange nok til at det har effekt over tid og med mange nok tilfeller.

Såpdommer er sjarlatanvirksomhet. Søker etter svake sjeler og deprimerte som er mottagelige med utstudert kynisme.

Det er klart hun er synsk. Hun har jo truffet blink i absolutt alt - du har barn (hvor stor sannsynlighet tror du det er for å ha rett i det?), og du kommer til å dø.

Jeg tror også du kommer til å dø. Men jeg aner ikke når. Antakelig dør jeg før deg, fordi jeg er eldre enn gjennomsnittet her på DOL.

Men vær så snill, ikke legg noen vekt på sånt tull. Det er ikke mer verd enn ukebladhoroskoper.

Beklager hvis dette virker respektløst, det er i så fall kun overfor folk som utnytter andres usikkerhet ved å sende fra seg sånt møl, ikke overfor deg.

Det er klart hun er synsk. Hun har jo truffet blink i absolutt alt - du har barn (hvor stor sannsynlighet tror du det er for å ha rett i det?), og du kommer til å dø.

Jeg tror også du kommer til å dø. Men jeg aner ikke når. Antakelig dør jeg før deg, fordi jeg er eldre enn gjennomsnittet her på DOL.

Men vær så snill, ikke legg noen vekt på sånt tull. Det er ikke mer verd enn ukebladhoroskoper.

Beklager hvis dette virker respektløst, det er i så fall kun overfor folk som utnytter andres usikkerhet ved å sende fra seg sånt møl, ikke overfor deg.

Det værste var at jeg betalte forden dritten, og jeg spurte om noe helt annet enn det hun ga svar på, jeg spurte:"hva kan du fortelle/se kjærlighetsliv" Hun må være ond, hadde jeg møtt hun i virkeligheten, skulel hun fått bank!

Jeg bor i en dødsbygd. Alle som bor her skal dø :-(

En gang.

Vi kan tenke oss at 20% av 100 mennesker mellom 25 og 35 har et barn, og kanskje 10% har angst. Hvis det sendes et brev til hver, så vil kanskje 2 reagere på det og betale for å få vite mer?

I tilleg er overtroiske og deprimerte overrepresentert i kundemassen som henvender seg til sjarlataner, dermed øker potensialet dramatisk for treff. Sett fra sjarlatanens side.

Det værste var at jeg betalte forden dritten, og jeg spurte om noe helt annet enn det hun ga svar på, jeg spurte:"hva kan du fortelle/se kjærlighetsliv" Hun må være ond, hadde jeg møtt hun i virkeligheten, skulel hun fått bank!

Kast brevet, skriv det på kontoen for nyttige erfaringer og glem ellers det hele.

Annonse

Gjest Hva het denne damen da?

Slike som denne damen er det som ødelegger for seriøse folk,og det er synd..

For all del,ikke tro på henne,la det fare...det er bare tull og tøys!!!

seriøse synske hadde alri fått seg til å skrive sånt,så hun er omtrent like synsk som en rull dopapir..tipper jeg.

Du skal nok leve lenge du,og du styrer viljen og tankene dine,tenk om denne damen "Hun er virkelig skummel,og burde ikke holde på med slikt,men hun vil få sitt en dag"

Legg det bak deg,og lev ditt liv....

Slike som denne damen er det som ødelegger for seriøse folk,og det er synd..

For all del,ikke tro på henne,la det fare...det er bare tull og tøys!!!

seriøse synske hadde alri fått seg til å skrive sånt,så hun er omtrent like synsk som en rull dopapir..tipper jeg.

Du skal nok leve lenge du,og du styrer viljen og tankene dine,tenk om denne damen "Hun er virkelig skummel,og burde ikke holde på med slikt,men hun vil få sitt en dag"

Legg det bak deg,og lev ditt liv....

http://www.kasamba.com/Advice/VirtualOffice/ViewExpert.aspx?conMemID=189973&catid=10327

Ja det er ikke pent gjort. Men legg det bak deg og ikke la det få noen innvirkning på livet ditt. Man er ikke rett navla når man driver og forteller slikt til folk.

Når det gjelder kjærlighetslivet ditt er det slik at jeg kan fortelle deg uten å være synsk, at hvis du prøver å være normalt hyggelig, ønsker å finne noen å elske, så er sjansen ganske stor for at du vil oppleve det;o) De sier det er lurt å ikke stresse for mye for det, men oppholde seg på steder hvor en treffer mennesker av det kjønnet en ønsker å leve sanmmen med. Lykke til!

Vennlig hilsen

De har helt sikkert en eller annen generator som gir deg et svar...

Og siden de tar betalt for det så kan jeg nesten PÅSTÅ at du har blitt lurt kraftig.. som clairvoyant selv, vet jeg at seriøse i dette "yrket" ALDRI hadde kommet med noen som helst slags dødsdom.

De hadde uansett pakket det inn, om du hadde en dødelig sykdom ville de rådet deg til å gå til legen, om du skulle omkomme i en bilulykke så hadde de rådet deg til å ikke gjøre det og det den dagen, eller se opp for lastebiler den og den dagen osv...

Skriv en mail der du krever å få pengene tilbake!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...