Gjest Zahara Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Nå har jeg stått på alt jeg har makta, og purret og purret for å få snakke med psykiater og få ordna med ny lege ( siden den forrige avgikk med døden..) Hadde time til psykiater i dag... Og gjett hva! Da jeg var nesten fremme fikk jeg tlf, hun var blitt SYK!!!! Jeg har holdt ut og holdt ut til i dag... selvsagt måtte deg gå i vasken , slik som absolutt alt annet.. Inkasso byrået terroriserer meg, ringer og sender fakturaer.. selv om jeg har ordnet opp i det .." betal innen 3 dager ellers.." Please pay fair står det... ehh... jaha! er vel ikke akkurat jeg som ikke er fair her.. Mandag fikk jeg og en ting i trynet, jeg hadde snakket med kontakten min om en persom som har gått over streken. Langt over streken. men ba henne om å ikke gå videre med det, for selvsagt så går det like mye utover meg som den personen.. Og jeg fikk rett... For hun hadde sagt i fra til personen det gjaldt, OG sjefen hans.. Kult må jeg si. Alt er kaos, og jeg er blitt innkalt til møte. Personen er iflg andre som jobber der.. sykemeldt... Greit, det var ganske grovt det denne personen gjorde og har gjort før.. men jeg Ba kontakten min om å ikke si det til noen. Også fordi jeg hadde tatt det opp med den det gjaldt og han skjerpet seg og har holdt seg unna.. Så.. taushetsplikt.. akkurat. Takk for å få den servert en mandags-morgen, for så å krangle med en særdeles frekk tannlege, så hjem med panikk anfall resten av dagen, tok largactil, bare halv dose, men fikk en kraftig reaksjon og lå med hjertebank og høy puls i flere timer, fikk besøk, som trodde jeg var døden nær.. men så skjønte jeg hvorfor da jeg så meg i speilet.. Blek og rød i øynene.. svetten rant, og pulsen løp løpsk... Johoooo!!! NÅR SKAL DET BLI ORDEN I SAKENE??? jeg må gjøre det andre skulle ha gjort. Passe på at legen faktisk får sendt henvisning... Purre på time her og der, ny lege her og der, mase her og der.... forlange her og der... og hvis ingen har fått det med seg...: jeg er liksom ikke helt i form!!! gud. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/243082-eh-mer-rot-er-det-mulig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Høres kaotisk ut - men det høres også ut som om du forsøker å være konstruktiv, og det er bra :-)) Hold ut, det skal mye til at også psykiateren avgår ved døden de nærmeste ukene! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/243082-eh-mer-rot-er-det-mulig/#findComment-1887072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zahara Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Høres kaotisk ut - men det høres også ut som om du forsøker å være konstruktiv, og det er bra :-)) Hold ut, det skal mye til at også psykiateren avgår ved døden de nærmeste ukene! du er inne på noe der .... ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/243082-eh-mer-rot-er-det-mulig/#findComment-1887083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.