Randi_92 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg er ei jente på 14 år. Jeg driver med fotball omtrent hver dag. I det siste har jeg fått innmari vondt i venstre kne. Det verker litt når jeg går og det hender at det låser seg når jeg spiller fotball. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Gå til legen og få det undersøkt. Vet ikke helt hvorfor du skriver slitasjegikt som overskrift? Det er vel svært uvanlig å få akkurat det i din alder. Du har nok fått en annen skade i kneet, enten som følge av for intensiv trening, fall eller lignende. Kanskje en betennelse? Det kan ha mange årsaker, og ulike typer behandling. Ikke bruk varmepakning f.eks., for noen typer skader bør heller ha ispakning, eller ultralydbehandling, fysioterapi, hvile, medisiner osv. osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidigal Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Gå til legen og få det undersøkt. Vet ikke helt hvorfor du skriver slitasjegikt som overskrift? Det er vel svært uvanlig å få akkurat det i din alder. Du har nok fått en annen skade i kneet, enten som følge av for intensiv trening, fall eller lignende. Kanskje en betennelse? Det kan ha mange årsaker, og ulike typer behandling. Ikke bruk varmepakning f.eks., for noen typer skader bør heller ha ispakning, eller ultralydbehandling, fysioterapi, hvile, medisiner osv. osv. Høres veldig ut som menisken. Ikke slitasjejikt. Men jeg er ingen lege, bare ærfaring. Kom deg til legen å få en rekvisisjon til CT. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Høres veldig ut som menisken. Ikke slitasjejikt. Men jeg er ingen lege, bare ærfaring. Kom deg til legen å få en rekvisisjon til CT. Lykke til. Det var vel ment til trådstarter og ikke meg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidigal Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det var vel ment til trådstarter og ikke meg ;-) oj... beklager. Du har rett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drizzle Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Høres ut som menisken. Gå til legen og be han henvise deg så du får tatt bilder av kneet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.