Gå til innhold

Slitasjegikt

Randi_92

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 14 år. Jeg driver med fotball omtrent hver dag. I det siste har jeg fått innmari vondt i venstre kne. Det verker litt når jeg går og det hender at det låser seg når jeg spiller fotball. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til legen og få det undersøkt. Vet ikke helt hvorfor du skriver slitasjegikt som overskrift? Det er vel svært uvanlig å få akkurat det i din alder. Du har nok fått en annen skade i kneet, enten som følge av for intensiv trening, fall eller lignende. Kanskje en betennelse? Det kan ha mange årsaker, og ulike typer behandling. Ikke bruk varmepakning f.eks., for noen typer skader bør heller ha ispakning, eller ultralydbehandling, fysioterapi, hvile, medisiner osv. osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidigal

Gå til legen og få det undersøkt. Vet ikke helt hvorfor du skriver slitasjegikt som overskrift? Det er vel svært uvanlig å få akkurat det i din alder. Du har nok fått en annen skade i kneet, enten som følge av for intensiv trening, fall eller lignende. Kanskje en betennelse? Det kan ha mange årsaker, og ulike typer behandling. Ikke bruk varmepakning f.eks., for noen typer skader bør heller ha ispakning, eller ultralydbehandling, fysioterapi, hvile, medisiner osv. osv.

Høres veldig ut som menisken. Ikke slitasjejikt. Men jeg er ingen lege, bare ærfaring.

Kom deg til legen å få en rekvisisjon til CT.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig ut som menisken. Ikke slitasjejikt. Men jeg er ingen lege, bare ærfaring.

Kom deg til legen å få en rekvisisjon til CT.

Lykke til.

Det var vel ment til trådstarter og ikke meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...