Lillemus Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Tenkte jeg måtte prøve den ettersom jeg ikke tåler vanlig melk særlig godt (ser ut som en fjortis i verste kvisealderen i trynet om jeg drikker melk!) og havremelk ikke var så veeeeeldig godt... Så jeg kjøpte en boks i går, satte den i kjøleskapet i natt og var veldig spent da jeg åpnet den i morrest! Men den var kjempegod!!! Så nå knasker jeg weetabix med bringebærsyltetøy (med lite sukker i!) og har rismelk med vaniljesmak på! Nammis!!! For de fleste frokostblandinger er fulle av rug, noe magen min ikke er så glad i... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Weetabix med lettyoghurt er også kjempegodt synes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Weetabix med lettyoghurt er også kjempegodt synes Yoghurt gir meg samme huden som ren melk. Dessverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvis du gjerne vil ha noe melkeaktig, så er rismelken ok - men du får i deg en haug med raske karbohydrater på den måten. Hele frokosten din er jo bare raske karbohydrater. formanende hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Hvis du gjerne vil ha noe melkeaktig, så er rismelken ok - men du får i deg en haug med raske karbohydrater på den måten. Hele frokosten din er jo bare raske karbohydrater. formanende hilsen Bølle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Bølle. Er i et litt vanskelig humør om dagen...*s* Jeg er forresten litt greiere i tråden din om melom. Og jeg lot være å sammenligne frokosten din med loff med nugatti (som var den assosiasjonen jeg fikk først). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er i et litt vanskelig humør om dagen...*s* Jeg er forresten litt greiere i tråden din om melom. Og jeg lot være å sammenligne frokosten din med loff med nugatti (som var den assosiasjonen jeg fikk først). Trenge frosken et lite klapp på den grønne luggen og et prinsekyss? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Er i et litt vanskelig humør om dagen...*s* Jeg er forresten litt greiere i tråden din om melom. Og jeg lot være å sammenligne frokosten din med loff med nugatti (som var den assosiasjonen jeg fikk først). Du kan da ikke sammenligne weetabix med bananskiver og rismelk med loff med nugatti?! Så ille er det vel ikke vel? Det er faktsik veldig lite sukker og fett i weetabixen og den består av fullkornshvete, ikke malt hvete. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Du kan da ikke sammenligne weetabix med bananskiver og rismelk med loff med nugatti?! Så ille er det vel ikke vel? Det er faktsik veldig lite sukker og fett i weetabixen og den består av fullkornshvete, ikke malt hvete. Jeg sammenlignet jo heller ikke...*s* (Men hadde noen klare assosiasjoner i den retningen. Jeg brukte nemlig selv en del rismelk for noen år siden, og det er noe søtt kliss etter min mening!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Trenge frosken et lite klapp på den grønne luggen og et prinsekyss? Jeg trenger en appelsin! Det er nemlig mitt nyeste dop. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg trenger en appelsin! Det er nemlig mitt nyeste dop. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/43/Ambersweet_oranges.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/43/Ambersweet_oranges.jpg hehe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.