Gå til innhold

Rismelk med vaniljesmak

Lillemus

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg måtte prøve den ettersom jeg ikke tåler vanlig melk særlig godt (ser ut som en fjortis i verste kvisealderen i trynet om jeg drikker melk!) og havremelk ikke var så veeeeeldig godt...

Så jeg kjøpte en boks i går, satte den i kjøleskapet i natt og var veldig spent da jeg åpnet den i morrest! Men den var kjempegod!!! Så nå knasker jeg weetabix med bringebærsyltetøy (med lite sukker i!) og har rismelk med vaniljesmak på! Nammis!!!

For de fleste frokostblandinger er fulle av rug, noe magen min ikke er så glad i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du gjerne vil ha noe melkeaktig, så er rismelken ok - men du får i deg en haug med raske karbohydrater på den måten. Hele frokosten din er jo bare raske karbohydrater.

formanende hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gjerne vil ha noe melkeaktig, så er rismelken ok - men du får i deg en haug med raske karbohydrater på den måten. Hele frokosten din er jo bare raske karbohydrater.

formanende hilsen

Bølle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bølle.

Er i et litt vanskelig humør om dagen...*s*

Jeg er forresten litt greiere i tråden din om melom. Og jeg lot være å sammenligne frokosten din med loff med nugatti (som var den assosiasjonen jeg fikk først).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er forresten litt greiere i tråden din om melom. Og jeg lot være å sammenligne frokosten din med loff med nugatti (som var den assosiasjonen jeg fikk først).

Trenge frosken et lite klapp på den grønne luggen og et prinsekyss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da ikke sammenligne weetabix med bananskiver og rismelk med loff med nugatti?! Så ille er det vel ikke vel? Det er faktsik veldig lite sukker og fett i weetabixen og den består av fullkornshvete, ikke malt hvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da ikke sammenligne weetabix med bananskiver og rismelk med loff med nugatti?! Så ille er det vel ikke vel? Det er faktsik veldig lite sukker og fett i weetabixen og den består av fullkornshvete, ikke malt hvete.

Jeg sammenlignet jo heller ikke...*s* (Men hadde noen klare assosiasjoner i den retningen. Jeg brukte nemlig selv en del rismelk for noen år siden, og det er noe søtt kliss etter min mening!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...