Gjest medisinert Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Kan man bli mer impulsiv og ustabil av lamotrigin/Lamictal? Jeg vet at den skal virke stabiliserende og blir brukt mot depresjon. Jeg har blitt heller mer ustabil etter at jeg begynte med det. Jeg drømmer mer, har blitt mer impulsiv, gleder meg mer over små ting. Men disse gledene og drømmene varer så kort. I neste øyeblikk innser(?) jeg at drømmene (som ville vært realistiske for friske mennesker) ikke kan bli noe av, ingenting er vits og jeg kan planlegge hvordan jeg skal prøve å ta livet av meg. Jeg visste ikke at det gikk an å svinge så mye så ofte. Tilfeldig eller kan lamotrigin ha en slik paradoksal effekt? De andre med. som jeg bruker har jeg ikke forandra på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/243174-lamotriginlamictal-mot-sin-hensikt-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.