Gå til innhold

det gikk bra....

Anbefalte innlegg

ja møtet gikk kjempe bra,over all forventning,men jeg og barnefar har alltid sammerbeidet bra,og det håper jeg at vi vil forsette og gjøre...

vi kom fram til at jeg skal ha han noen timer om gangen ,og ingen overnatting foreløbig og det passer meg perfekt...

vi tar det rolig ,men sikkert og bygger opp tilliten og samtidig får jeg bygget meg opp...

har en bra dag i dag,har permisjon og jeg om foreldrene mine skal ha sønnen min i noen timer..

gjett om eg gleder meg,har ikke sett han på mangen uker..

i dag skal vi kose oss..

gripe dagen..carpe diem..

og jeg er blitt mye mye bedre føler jeg og det samme sier behandlere på sykehuset,men er under utredning for adhd så de skal ha meg litt til der...

og jeg vil være sikker på at jeg står stødig før jeg gir slipp...

jeg tør og stole på...

ute er solen nettopp stått opp her og jeg er full av glede og ro...

ha en fin dag folkens...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243240-det-gikk-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...