Gå til innhold

Blir det værre - angsten&ekkelheten? (obs - klagete.. :( )

Anbefalte innlegg

Har skjedd mye fint denne uken! Orket mer enn på lenge. Nytt sol og bading. Har opplevd glede over å bruke kroppen!! Hadde jeg aldri trodd. Stått på hender og snurret rundt under vann. Stupt!

Men har også hatt mye angst. Sloss med den hver dag. Vet at jeg ikke kan gi det opp. Men blir så frustrert!!! Tenker at det skal bli bedre når jeg ikke gir etter. Prøver grensene. Så ender det i gråt og skuffelse.

Må sloss mot de ekkle følelsene. Sanden som var ok klør plutselig og alt er ekkelt og skittent. Hvor lenge skal det være en kamp? Skal det alltid bli værrre når man kommer videre??

Er det prisen man betaler?? Hater det! :(

Er glad og, for mye godt skjer. Vet at jeg skal velge det mest. Ikke synke ned i det ekle. Men må slippe ut hatet noen steder og. All gørren! Blir visst ofte her.. :(

Fortsetter under...

oioioi, jeg vil også bade ;)

Lyst til og fortelle litt mere om alt opplegget FØR dere gikk for og bade? Åssen var angsten da på reisen ditt, hvem var du med..etc..? :)

sitter her og gruer meg, skal ut om noen dager og møte støttekontakt. Klokka 10:00 og greier, har ikke fått sove på natta enda..! *mini krise det* :)

oioioi, jeg vil også bade ;)

Lyst til og fortelle litt mere om alt opplegget FØR dere gikk for og bade? Åssen var angsten da på reisen ditt, hvem var du med..etc..? :)

sitter her og gruer meg, skal ut om noen dager og møte støttekontakt. Klokka 10:00 og greier, har ikke fått sove på natta enda..! *mini krise det* :)

Søvnløse netter er ikke gøye! Har vært på ferie. Badet masse og det er jeg glad i. Men har brukt kroppen masse og det liker jeg ikke. Eller jo, gjør det og , men. Ikke så lett å forklare.. Blir iallfall dårlig av det og det sliter jeg med å alseptere.

Har hatt det mye bra og DET trigger dessverre angsten. Blir sint, for vil ikke ha det sånn, også går jeg på litt for mye gjerne fordi jeg vil klare og vil ha det bra. Stabeistet..

Reisen dit gikk veldig bra! Blir heldigvis ikke redd av å¨reise, sanrere tvert imot! Spesiellt hvis jeg reiser alene. Var litt tøffere tilbake for da reiste jeg med familien og hadde en skikkelig angstdag bak meg med gråt på åpen gate og sånn - blærk! :I Men gikk grit det og.

Vet du hva du skal gjøre med støttekontakten? Høres spennende og skummelt ut!

Søvnløse netter er ikke gøye! Har vært på ferie. Badet masse og det er jeg glad i. Men har brukt kroppen masse og det liker jeg ikke. Eller jo, gjør det og , men. Ikke så lett å forklare.. Blir iallfall dårlig av det og det sliter jeg med å alseptere.

Har hatt det mye bra og DET trigger dessverre angsten. Blir sint, for vil ikke ha det sånn, også går jeg på litt for mye gjerne fordi jeg vil klare og vil ha det bra. Stabeistet..

Reisen dit gikk veldig bra! Blir heldigvis ikke redd av å¨reise, sanrere tvert imot! Spesiellt hvis jeg reiser alene. Var litt tøffere tilbake for da reiste jeg med familien og hadde en skikkelig angstdag bak meg med gråt på åpen gate og sånn - blærk! :I Men gikk grit det og.

Vet du hva du skal gjøre med støttekontakten? Høres spennende og skummelt ut!

Synes det høres ut som om du klarer kjempe mye jeg, misunnelig ;)

Kjipt at det er så kort vei ned igjen men. Stabilt en stund, også kommer det en liten feil tanke som påminner oss om hvor vi er svake?

Blir du litt slapp og uggen i kroppen når den skal "brukes" litt?

Merker når jeg er ute så er den ikke mye mere en en maskin som skal fra A til B her. Tester ikke så mye annet. Og har ikke det store forholdet til aktiviteter nå, så blir paff :)

Vi skal vist bare gå en liten tur, men.. jeg vet ikke helt om jeg vil..må jo hvis jeg ikke vil sitte her lenger.. men..

frister og bli i skallet her. Er en stund siden jeg sist ble skikkelig nervøs, og har ikke no lyst til og hilse på'n igjen ;)

Kjipt at det er så kort vei ned igjen men. Stabilt en stund, også kommer det en liten feil tanke som påminner oss om hvor vi er svake?

Merker når jeg er ute så er den ikke mye mere en en maskin som skal fra A til B her. Tester ikke så mye annet. Og har ikke det store forholdet til aktiviteter nå, så blir paff :)

Vi skal vist bare gå en liten tur, men.. jeg vet ikke helt om jeg vil..må jo hvis jeg ikke vil sitte her lenger.. men..

frister og bli i skallet her. Er en stund siden jeg sist ble skikkelig nervøs, og har ikke no lyst til og hilse på'n igjen ;)

Har ofte vært sånn, men nå kan jeg liksom kjenn at det er kraft i den. Og det er både godt og helt for jævlig fordi det minner om andre følelser og hvordan detvar den gangen kroppen var en del av meg.

Høre bra ut med støttekontakt. Er trygt inne i skallet, men ikke noe liv på sikt. Tror du gjør noe viktig for deg! Men skjønner at du gruer deg! Lykke til! :)

Hei ferri!

Jeg beklager at det ble så avbrutt mellom oss. Har tøffe stunder innimellom.

Har du fått støttekontakt i tillegg til psykiatrisk sykepleier? Og hvordan skjedde det? Synes det høres kjempebra ut. Modig er du.

vennlig hilsen

Annonse

Har ofte vært sånn, men nå kan jeg liksom kjenn at det er kraft i den. Og det er både godt og helt for jævlig fordi det minner om andre følelser og hvordan detvar den gangen kroppen var en del av meg.

Høre bra ut med støttekontakt. Er trygt inne i skallet, men ikke noe liv på sikt. Tror du gjør noe viktig for deg! Men skjønner at du gruer deg! Lykke til! :)

Jeg er også trygt inne i skallet for tiden. Så for meg deg og meg som to skalldyr her:o(

Har planer om å komme ut igjen, men vet ikke helt når jeg greier det.

Og kroppen min er noe stort dødt noe.

Jeg er også trygt inne i skallet for tiden. Så for meg deg og meg som to skalldyr her:o(

Har planer om å komme ut igjen, men vet ikke helt når jeg greier det.

Og kroppen min er noe stort dødt noe.

Vi trenger jo dessverre skallene våre og. Håper du får det bedre snart. Skulle du snakke med en psykepl? Tror jeg leste det her tidligere.

*banker forsiktig med en klo på skallet til bugge*

Vi trenger jo dessverre skallene våre og. Håper du får det bedre snart. Skulle du snakke med en psykepl? Tror jeg leste det her tidligere.

*banker forsiktig med en klo på skallet til bugge*

Ja, jeg tror i hvertfall det. Jeg sa til legen min at jeg ville ha noe hjelp i tiden til min psykiater kommer tilbake, og det som det ikke er ventetid på er psykiatrisk sykepleier. Det kan være greit med en ventil om ikke annet, så får jeg se om kjemien er der. Jeg er ferdig med å snakke med mennesker som jeg føler er på totalt annen bølgelengde enn meg selv. Da føler jeg meg bare mer ensom.

Hun skulle ringe meg, men jeg har ikke hørt noe ennå. Får purre på om det tar for lang tid.

Ja, vi trenger skallene i blant. Jeg får bare litt redsel for å bli der inne for lenge. Jeg er så destruktiv inne i skallet mitt for tiden. Destruktive tanker og følelser om meg selv og mitt.

Ja, jeg tror i hvertfall det. Jeg sa til legen min at jeg ville ha noe hjelp i tiden til min psykiater kommer tilbake, og det som det ikke er ventetid på er psykiatrisk sykepleier. Det kan være greit med en ventil om ikke annet, så får jeg se om kjemien er der. Jeg er ferdig med å snakke med mennesker som jeg føler er på totalt annen bølgelengde enn meg selv. Da føler jeg meg bare mer ensom.

Hun skulle ringe meg, men jeg har ikke hørt noe ennå. Får purre på om det tar for lang tid.

Ja, vi trenger skallene i blant. Jeg får bare litt redsel for å bli der inne for lenge. Jeg er så destruktiv inne i skallet mitt for tiden. Destruktive tanker og følelser om meg selv og mitt.

Er tungt å måtte være alene i skallet med sånne tanker! Håper virkelig det kan funke med denne psykepl. Er enig med deg, er bare værre å snakke med noen som ikke skjønner bæret. Heligvis er det mange flinke, får håpe det er en av de du støter på, og som du trives med! Ventiler er viktig og!

Så bra gjort at du har bedt om hjelp! Vet ikke om det føles sånn. Jeg pleier ikke det, gjerne tvert om. Men det er bra gjort. Den sitter ofte langt inne.

Vet det er kjipt å være lenge i skallet, men du kommer ut igjen! God natt fra meg!

Er tungt å måtte være alene i skallet med sånne tanker! Håper virkelig det kan funke med denne psykepl. Er enig med deg, er bare værre å snakke med noen som ikke skjønner bæret. Heligvis er det mange flinke, får håpe det er en av de du støter på, og som du trives med! Ventiler er viktig og!

Så bra gjort at du har bedt om hjelp! Vet ikke om det føles sånn. Jeg pleier ikke det, gjerne tvert om. Men det er bra gjort. Den sitter ofte langt inne.

Vet det er kjipt å være lenge i skallet, men du kommer ut igjen! God natt fra meg!

God natt.Håper du får en natt med gode drømmer.

Hei ferri!

Jeg beklager at det ble så avbrutt mellom oss. Har tøffe stunder innimellom.

Har du fått støttekontakt i tillegg til psykiatrisk sykepleier? Og hvordan skjedde det? Synes det høres kjempebra ut. Modig er du.

vennlig hilsen

Hey babe!

Hehe, nei det er den samme psykiatriske sykepleieren jeg mente når jeg sa støttekontakt, har ikke skjedd no forrandring enda, men håper snart nå en dag kansje :)

Våknet opp for en time siden, klokka er nå 3:45, og jeg vurderer og kansje sykle ned og stille meg opp forran kontoret der nede, selv om vi ikke har avtale idag. Synes det er litt lettere når jeg er tidlig ute, men vet ikke.. humm får se :)

Du bor vel ikke I oslo og vil bli med? *tuller* :)

Ikke tenk på at vi avsluttet sammtalen vår. Jeg synes det flommet litt over med ting jeg sa så var like bra at vi avsluttet. Ting jeg vil glemme og bare prøve og komme meg vidre. Er ikke så mye og gjøre med fortiden nå. Og skjønner deg så godt, noen dager så er det bare et ork.

Kjempe glad for at du viste interesse dog!! Men jeg er vist en ustoppelig tanke-til-tekst maskin ;)

Huske og trykke på klutchen og ta en liten pause før man bytter gir :)

Ser deg snart Skal, drømmer er ekte og realistiske fra bunnen av. Og hvorfor skal ikke vi også prøve og strekke oss etter dem litt.

Vi har bare idag; og undrer på om vi bare må gi litt slipp og frigi oss fra kropp og sinn, at ting ikke er så ille som vi vil ha det til..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...