Gjest Shira12 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Med alle disse vasketrådene, og det faktum at jeg må vaske badet i dag, så lurer jeg på hvordan dere tar dusjkabinettet. Har ett kabinett med helt blanke gjennomsiktige dører. Jeg bruker en microklut og vann, men føler at det blir belegg nederst på veggene. Henger sikkert litt såpe o.l igjen der. Så o`kloke vaskedolere, hva bør jeg bruke/gjøre? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Jif baderom (spray)? La det være på en stund før du skrubber og skyller. 0 Siter
Gjest lykke til med vaskinga Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 jif skurekrem eller baderomsspray,og kjøkkenskrubb(svamp).skyll etterpå. jeg får det skinnende rent på dette viset 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 JEg pleier først å dusje over med vann (slik at det er litt vått). Spruter på litt JIF (ikke spray) og tar en svamp eller oppvaskost (kjøpt for formålet, selvfølgelig) og skrubber. Dusj over med vann etterpå slik at JIG + smuss forsvinner. Så blir det rent og pent 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Jif baderom (spray)? La det være på en stund før du skrubber og skyller. Den bruker jeg jo på resten av badet, men av en eller annen grunn har jeg ikke sprayet på selve kabinettet. Huff Hare, litt av ei husmor jeg er ikke sant! ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 jif skurekrem eller baderomsspray,og kjøkkenskrubb(svamp).skyll etterpå. jeg får det skinnende rent på dette viset Jeg har slik spray, og svamp har jeg nok liggendes en plass også. Takk for tips! ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 JEg pleier først å dusje over med vann (slik at det er litt vått). Spruter på litt JIF (ikke spray) og tar en svamp eller oppvaskost (kjøpt for formålet, selvfølgelig) og skrubber. Dusj over med vann etterpå slik at JIG + smuss forsvinner. Så blir det rent og pent Sånn vanlig Jif tror jeg ikke jeg har, men skal teste sprayen nå først, og om ikke det blir 100% får jeg kjøpe vanlig Jif. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Den bruker jeg jo på resten av badet, men av en eller annen grunn har jeg ikke sprayet på selve kabinettet. Huff Hare, litt av ei husmor jeg er ikke sant! ;-) Hehe, jeg tror nok du klarer brasene! Jeg har ikke dusjkabinett selv, men jeg tror nok den jif baderom skulle gå an. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Hehe, jeg tror nok du klarer brasene! Jeg har ikke dusjkabinett selv, men jeg tror nok den jif baderom skulle gå an. Jeg klarer det nok, men det er viljen det står på ;-) Vi har ett kabinett, og så har vi dusjvegger på det andre badet. Badekaret er ikke kommet på plass enda, men det haster ikke når jeg tenker på at det må skures også ) 0 Siter
fresja Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Har ikke dusjkabinett. En venninne sier at hun (ellersamboeren) tørker av det hver gang de dusjer. Også i morgenstresset før de drar til job sammen. Da trenger de nok sjelden vaske med JIF el.l. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Har ikke dusjkabinett. En venninne sier at hun (ellersamboeren) tørker av det hver gang de dusjer. Også i morgenstresset før de drar til job sammen. Da trenger de nok sjelden vaske med JIF el.l. Jammen vi gjør det, har en liten nal som henger inni i kabinettet, den drar vi av vannet med. Allikevel blir det ett belegg på veggene. Kanskje jeg svinger håret for mye der inne.. Vurdere og klippe meg kort ;-) 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Har ikke dusjkabinett. En venninne sier at hun (ellersamboeren) tørker av det hver gang de dusjer. Også i morgenstresset før de drar til job sammen. Da trenger de nok sjelden vaske med JIF el.l. Oioi...snakk om flinke mennesker! 0 Siter
Signaturelle Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 JEg bruker Jif (sånn vanlig hvit, ikke spray) og svamp med stålull på. Tar hele kabinettet med den. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 JEg bruker Jif (sånn vanlig hvit, ikke spray) og svamp med stålull på. Tar hele kabinettet med den. Vil ikke stålullen lage riper? Det ser nesten ut som at jeg må gå til innkjøp av en slik Jif-flaske ) 0 Siter
dolores83 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Den bruker jeg jo på resten av badet, men av en eller annen grunn har jeg ikke sprayet på selve kabinettet. Huff Hare, litt av ei husmor jeg er ikke sant! ;-) Jif baderom og svamp med skrubb funker fint her i gården, i hvert fall:) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Jeg bruker litt zalo i vannet, ellers vaskemiddel til baderom. Nederst på veggene bruker jeg liten svamp som er grov på ene siden og fin på den andre. Skuresvamp heter det, tror jeg. Jeg spyler godt på slutten og avslutter det hele med nal. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Jif baderom og svamp med skrubb funker fint her i gården, i hvert fall:) *går i skapet og letter etter svamp* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Jeg bruker litt zalo i vannet, ellers vaskemiddel til baderom. Nederst på veggene bruker jeg liten svamp som er grov på ene siden og fin på den andre. Skuresvamp heter det, tror jeg. Jeg spyler godt på slutten og avslutter det hele med nal. Da skal jeg huske og prøve med litt zalo ) 0 Siter
dolores83 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 *går i skapet og letter etter svamp* Husk å sette på (høy) musikk! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Husk å sette på (høy) musikk! Nå er badet gullendes rent, dusjkabinettet også. Og høy musikk er ett must! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.