Gå til innhold

Test for de som mener de er synske


Hawkwind

Anbefalte innlegg

Her er en veldig spesifikk test for dere som mener dere er synske; to elementer i testen.

1. Jeg mistet kontakt med en venninne av meg for noen år tilbake; har ikke hatt tid og mulighet til å spore henne opp. Som synsk bør dere finne ut følgende på enkel måte: Fornavn og etternavn, yrke, hvor hun holdt til da vi mistet kontakten, hvor hun holder til nå. Samt sivil status.

2. Jeg har noen halvsøsken jeg mistet kontakten med da jeg brøt med min far for noen år tilbake. Som synsk bør følgende være grei info å finne ut av: Hvor mange halvsøsken er det, kjønn på dem, fornavn, hva som var spesielt med en av dem, og hvor mange år det er siden jeg sist så dem.

Venter spent på å se om noen synske tør å gi svar her - eller om selv det å gi svar anonymt på et nettforum er for "farlig" for disse ekte synske som er så redde for å tilkjennegi sine evner offentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Hawkwind

    19

  • red

    5

  • løvinne71

    5

  • muriel

    4

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes du heller burde kontakte Tore på Sporet!

Hehe - ikke aktuelt.

Men når synske mener de kan gi tips om kriminalsaker som kun overfladisk er omtalt i media, burde de ikke ha noen problemer med å "se" noe på disse testene her heller ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror det er sånn det funker?

Les og lær....så kan du uttale deg!

Når synske mener de kan gi tips om kriminalsaker som kun overfladisk er omtalt i media, burde de ikke ha noen problemer med å "se" noe på disse testene her heller ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No brain-no pain-

Når synske mener de kan gi tips om kriminalsaker som kun overfladisk er omtalt i media, burde de ikke ha noen problemer med å "se" noe på disse testene her heller ;-)

Jo,som sakt,les og lær,det er ikke slik det funker.

Det er mange måter å sanse på,og det som "kommer inn",er ikke alltid lett å sette sammen,det er som puslespillbiter,som skal settes sammen til et helt

bilde.

Hvis man var så flink som du skal ha det til her,hadde man ikke hatt oversanselige evner,da hadde man vært et orakel.mennesker med ekstra sanser,er ikke orakler...de er mennesker med litt mer i bagasjen enn andre mennesker.

Og ikke ha de bedt om det heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest No brain-no pain-

Hehe - ikke aktuelt.

Men når synske mener de kan gi tips om kriminalsaker som kun overfladisk er omtalt i media, burde de ikke ha noen problemer med å "se" noe på disse testene her heller ;-)

Ting som "kommer inn" er ofte spontane,når de synske ser ting ang saker i media...

Se på tv.norge søndag kl halv ti,så forstår du hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,som sakt,les og lær,det er ikke slik det funker.

Det er mange måter å sanse på,og det som "kommer inn",er ikke alltid lett å sette sammen,det er som puslespillbiter,som skal settes sammen til et helt

bilde.

Hvis man var så flink som du skal ha det til her,hadde man ikke hatt oversanselige evner,da hadde man vært et orakel.mennesker med ekstra sanser,er ikke orakler...de er mennesker med litt mer i bagasjen enn andre mennesker.

Og ikke ha de bedt om det heller....

Så disse synske som mener å se ting kun basert på overfladiske omtaler i media, de er da svindlere alle som en...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Synsk" er egentlig et tullete ord, fordi det generaliserer akkurat som du gjør nå. Selv om disse du ser på tv har denne typen "synskhet" (ekte eller ei), så er det ikke dermed sagt at andre evt. synske har samme type evner, virker på samme måte etc.

(Legg merke til den utstrakte bruke av "evt.")

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No brain-no pain-

Så disse synske som mener å se ting kun basert på overfladiske omtaler i media, de er da svindlere alle som en...?

Nei de er ikke det!

Se på programmet søndag da vel,så kan du heller uttale deg etter du har fått litt "input" iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orakiel

1. Venninna di heter Gunn-Bente Andersen, jobba i en Narvesenkiosk på Løten, og sist dere så hverandre var på inngangstrappa di, etter en heller fuktig kveld. Nå bor hun i Hattfjelldal, livnærer seg som intimfrisør og er gift med en mann som heter Tor-Yngve.

2. Janne og Judith så du sist for fem år siden. Ronny, derimot, gikk du forbi på Oslo Sentralstasjon for bare noen uker siden,men kjente ham ikke igjen - sannsynligvis fordi han nå har helskjegg.

Alle tre er forholdsvis vanlige mennesker, bortsett fra at Judith (navnet til tross) er en mann.

Hah! Det var vel enkelt!! Kan like godt avslutte studiene først som sist og få meg ny jobb.

Hilsen the psychic formerly known as muriel, from this day on only called

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No brain-no pain-

"Synsk" er egentlig et tullete ord, fordi det generaliserer akkurat som du gjør nå. Selv om disse du ser på tv har denne typen "synskhet" (ekte eller ei), så er det ikke dermed sagt at andre evt. synske har samme type evner, virker på samme måte etc.

(Legg merke til den utstrakte bruke av "evt.")

"......................................."

Enig,synsk er egentlig et tullete ord...

Det er mange måter å sanse på!

Og det er mange former og grader av "synskhet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - ikke aktuelt.

Men når synske mener de kan gi tips om kriminalsaker som kun overfladisk er omtalt i media, burde de ikke ha noen problemer med å "se" noe på disse testene her heller ;-)

Du har nok misforstått ganske kraftig hvordan synskhet fungerer.

Å være synsk er ikke en "snarvei" for å finne ut av ting man ikke gidder å sjekke på vanlig måte, (som i dine eksempler)

Men det handler om å ha evnen til å "se" hendelser, eller oppfatte og tolke energier som folk flest ikke kan oppfatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Synsk" er egentlig et tullete ord, fordi det generaliserer akkurat som du gjør nå. Selv om disse du ser på tv har denne typen "synskhet" (ekte eller ei), så er det ikke dermed sagt at andre evt. synske har samme type evner, virker på samme måte etc.

(Legg merke til den utstrakte bruke av "evt.")

"......................................."

Tja, de man ser på TV ser ut til hovedsaklig å være flinke til å få mest mulig info, for deretter å bruke mer eller mindre gode deduktive evner koblet sammen med sin personlige sans for hva som er logisk til å si noe om hva som kan være en plausibel forklaring.

Men ser poenget ditt ja - og din bruk av det talende uttrykket eventuelt er observert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Venninna di heter Gunn-Bente Andersen, jobba i en Narvesenkiosk på Løten, og sist dere så hverandre var på inngangstrappa di, etter en heller fuktig kveld. Nå bor hun i Hattfjelldal, livnærer seg som intimfrisør og er gift med en mann som heter Tor-Yngve.

2. Janne og Judith så du sist for fem år siden. Ronny, derimot, gikk du forbi på Oslo Sentralstasjon for bare noen uker siden,men kjente ham ikke igjen - sannsynligvis fordi han nå har helskjegg.

Alle tre er forholdsvis vanlige mennesker, bortsett fra at Judith (navnet til tross) er en mann.

Hah! Det var vel enkelt!! Kan like godt avslutte studiene først som sist og få meg ny jobb.

Hilsen the psychic formerly known as muriel, from this day on only called

*gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok misforstått ganske kraftig hvordan synskhet fungerer.

Å være synsk er ikke en "snarvei" for å finne ut av ting man ikke gidder å sjekke på vanlig måte, (som i dine eksempler)

Men det handler om å ha evnen til å "se" hendelser, eller oppfatte og tolke energier som folk flest ikke kan oppfatte.

Heh - selv om hendelsene er dagligdagse og hverdagslige, er det definitivt en del i omstendighetene her som ikke er normalt og dagligdags.

Og burde være spesielt nok til at en synsk ville været det - for å si det slik.

Kunne presentert hendelsene på en helt annen måte, og med ganske annerledes rammer omkring dem.

Poenget er vel det at en sysnk person ville senset at her lå det mye mer bak enn hva beskrivelsen skulle tilsi. Som minimum ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå skylder du meg en tjeneste, tenker jeg!!

;o)

Skylder deg en god latter på et overraskende tidspunkt ihvertfall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh - selv om hendelsene er dagligdagse og hverdagslige, er det definitivt en del i omstendighetene her som ikke er normalt og dagligdags.

Og burde være spesielt nok til at en synsk ville været det - for å si det slik.

Kunne presentert hendelsene på en helt annen måte, og med ganske annerledes rammer omkring dem.

Poenget er vel det at en sysnk person ville senset at her lå det mye mer bak enn hva beskrivelsen skulle tilsi. Som minimum ;-)

Hvorfor skulle en synsk merket det, bare ved å lese ditt innlegg??

Det understreker hvor lite du vet om hvordan disse evnene virker!

En synsk blir nok ikke bombandert med "syner" fra livshistorien til hver eneste person de leser om, eller treffer på gata!

Det ville jo vært emn håpløs tilværelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle en synsk merket det, bare ved å lese ditt innlegg??

Det understreker hvor lite du vet om hvordan disse evnene virker!

En synsk blir nok ikke bombandert med "syner" fra livshistorien til hver eneste person de leser om, eller treffer på gata!

Det ville jo vært emn håpløs tilværelse..

Tja, når de får impulser fra et brev, hva er den prinsippielle forskjellen på dette og et innlegg?

Hovedsaken med sysnkhet slik jeg har lest om det er uansett at man må konsentrere seg for å "se" noe spesifikt.

Og at man trenger et fokus som kan lede en til energibanene til personen(e) involvert - og at det letter oppgaven om dette er en personlig eiendel.

Men godt mulig de synske har endret standardene sine på de 20 årene siden sist jeg leste om emnet, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...