Gå til innhold

Test for de som mener de er synske


Hawkwind

Anbefalte innlegg

Siden min venninne har et sjeldent navn, så er det ikke flere "av henne". Men neimen om jeg har klart å spore henne opp for det.

Men nå skal jeg forsøke tipset fra Gemini om å kontakte folkeregisteret. Mulig de er villige til å hjelpe meg.

Har vært inne på tanken jeg og i forhold til min venninne, men trodde ikke folkeregisteret hadde anledning til å gi ut personopplysninger jeg da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Hawkwind

    19

  • red

    5

  • løvinne71

    5

  • muriel

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Har vært inne på tanken jeg og i forhold til min venninne, men trodde ikke folkeregisteret hadde anledning til å gi ut personopplysninger jeg da ;-)

Det trodde ikke jeg heller. Men siden Gemini har klart å spore opp noen på den måten, så er det håp for oss også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært enig hvis det var tilfelle,men det er jo fakta at de har fått hjelp fra klarsynte, til å oppklare saker,det har jo politiet også sakt!

Har du sett på de programmene du som går på tv.norge?

Eller de som gikk på discovery leeeenge?

Politiet sier jo der at de hadde ikke klart det uten de "klarsynte" der,hva er problemet?

Der har su jo fakta...

"Skulle vært enig hvis det var tilfelle,men det er jo fakta at de har fått hjelp fra klarsynte, til å oppklare saker,det har jo politiet også sakt!"

Hvor? Når? Kan du vise til et sted hvor dette bevitnes/dokumenteres?

"Har du sett på de programmene du som går på tv.norge?"

Ja, jeg så på fornemmelse for mord noen ganger. Et par av disse klarsynte (deborah borgen, bl.a) virker absolutt seriøse nok, og fremstår ikke på noen områder som juksemakere. Ikke alle andre var like troverdige, synes jeg. Men likevel kom man aldri noe lenger i noen av disse sakene.

"Eller de som gikk på discovery leeeenge?"

Nei, men jeg tror jeg har sett reklame for det. Det virket...noe mer suspekt, synes jeg.

"Politiet sier jo der at de hadde ikke klart det uten de "klarsynte" der,hva er problemet?"

Det har jeg ikke sett/hørt/lest, men hvis det er tilfellet så skal jeg selvfølgelig ikke nekte på at politiet har sagt det. Men jeg må se det for å tro det.

"Der har su jo fakta..."

Fakta krever bevis og/eller dokumentasjon. Det eneste du har her er påstander. Du må vise til noe mer.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No brain-no pain

"Skulle vært enig hvis det var tilfelle,men det er jo fakta at de har fått hjelp fra klarsynte, til å oppklare saker,det har jo politiet også sakt!"

Hvor? Når? Kan du vise til et sted hvor dette bevitnes/dokumenteres?

"Har du sett på de programmene du som går på tv.norge?"

Ja, jeg så på fornemmelse for mord noen ganger. Et par av disse klarsynte (deborah borgen, bl.a) virker absolutt seriøse nok, og fremstår ikke på noen områder som juksemakere. Ikke alle andre var like troverdige, synes jeg. Men likevel kom man aldri noe lenger i noen av disse sakene.

"Eller de som gikk på discovery leeeenge?"

Nei, men jeg tror jeg har sett reklame for det. Det virket...noe mer suspekt, synes jeg.

"Politiet sier jo der at de hadde ikke klart det uten de "klarsynte" der,hva er problemet?"

Det har jeg ikke sett/hørt/lest, men hvis det er tilfellet så skal jeg selvfølgelig ikke nekte på at politiet har sagt det. Men jeg må se det for å tro det.

"Der har su jo fakta..."

Fakta krever bevis og/eller dokumentasjon. Det eneste du har her er påstander. Du må vise til noe mer.

"...................................."

Da skulle du sett tv.norge sist søndag--

Hun dama ble misstenkt,hun fant liket selv,så ble hun satt i fengsel til og med.

Men de fant de ekte morderene,hadde det ikke vært for hun hadde de ikke funnet liket.ikke før senere anyways.

Men nå gidder jeg ikke mere,orker ikke og prøver å ikke overbevise noen om noe som helst,er sliten og trøtt.

Jeg MÅ ikke dokumentere noe,tror hva jeg vil jeg,nå skal jeg legge meg i sengen min snart og la tankene flyte...til helt andre plan,deilig....natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min virkelige far var ikke et veldig hyggelig menneske nei.

Men han var genialt flink til å få andre mennesker til å frykte ham.

Og like genialt god til å få andre mennesker til å like seg.

Og også genialt god til å kombinere de to ovenstående elementer ovenfor ett og samme menneske.

uff. Skikkelig uflaks. Og det mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært gode beskrivelser på en person i familien det der ja.

Dog ikke noen av dem jeg beskrev i testen.

Men i forhold til personen du ga en beskrivelse av, manglet et par svært sentrale elementer en reell synsk person ville blitt overveldet og oppslukt av.

Frykt

Og aggresjon.

Mye av min historiske tilstedeværelse og bidrag kunne fasinert en synsk og være mye å ta tak i, men ingen av dem har enset det et øyeblikk.

Selv har jeg ligget våken utallige netter pga mye av det, men de synske ignorerer det glatt. ganske uforskammet egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heh - du tar en del ting for gitt her; som ikke er tilfelle.

Menmen, jeg tok dette som et eksempel og en liten test.

Og kan vel konkludere med at det ihvertfall ikke er synske av den klassiske typen her på DOL.

Og hvordan er så en "klassisk synsk"??

Det skulle jeg gjerne likt å vite!

Men det vet kanskje du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan er så en "klassisk synsk"??

Det skulle jeg gjerne likt å vite!

Men det vet kanskje du??

Ut fra hva jeg leste om parapsykologi for et par tiår siden, en person med synske evner som kunne sense når det var noe spesielt med en sak, uten å få servert livshistoriene til den eller de menneskene saken berørte før man "så" noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
bittelilleulv

Ja, jeg har forsøkt, men de har ikke kunnet gi meg noen opplysninger om henne. Moren hennes har flyttet til ukjent adresse, og jeg husker ikke lenger hva hun (moren) heter.

Hun heter Randi. jeg har også lett etter Lisbet i mange år, men nå har jeg nesten gitt opp. Tror ikke hun ønsker å bli funnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bittelilleulv

Mener du å si at jeg bommet med forslaget mitt?

Da er du nok mer synsk enn meg...

Hun jeg nevner er en tidligere venninne som jeg har prøvd å få tak i i mange år. Så teoretisk sett kunne det være hun du er ute etter også. Jeg antar at hun må ha skiftet navn, siden hun ikke er å oppdrive hverken på google eller telefonkatalogen.

Jeg har til og med vurdert å kontakte Tore Strømøy...

Hvis du leser dette, Lisbet, så er det etter min mening tantepjatt alt sammen. Men jeg skulle nå gjerne kommet i kontakt med deg igjen, da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...