Gå til innhold

Test for de som mener de er synske


Hawkwind

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Har du prøvd å kontakte andre som har samme etternavn? Det er jo ikke SÅ mange.

Ja, jeg har forsøkt, men de har ikke kunnet gi meg noen opplysninger om henne. Moren hennes har flyttet til ukjent adresse, og jeg husker ikke lenger hva hun (moren) heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Hawkwind

    19

  • red

    5

  • løvinne71

    5

  • muriel

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest No brain-no pain-

Men du må vel være enig i at det er _litt_ rart at hjelp fra såkalte klarsynte, ifølge politiet i flere land, ikke én eneste gang har ført til at man har kommet nor nærmere en løsning i en kriminalsak? Hva er poenget da?

"..........................................."

Skulle vært enig hvis det var tilfelle,men det er jo fakta at de har fått hjelp fra klarsynte, til å oppklare saker,det har jo politiet også sakt!

Har du sett på de programmene du som går på tv.norge?

Eller de som gikk på discovery leeeenge?

Politiet sier jo der at de hadde ikke klart det uten de "klarsynte" der,hva er problemet?

Der har su jo fakta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, har du stjålet krystallkula til togli ;-)

Hun er den eneste jeg stoler på når det gjelder å spå fremtiden.

Det ligger i frontal-lappene mine ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Venninna di heter Gunn-Bente Andersen, jobba i en Narvesenkiosk på Løten, og sist dere så hverandre var på inngangstrappa di, etter en heller fuktig kveld. Nå bor hun i Hattfjelldal, livnærer seg som intimfrisør og er gift med en mann som heter Tor-Yngve.

2. Janne og Judith så du sist for fem år siden. Ronny, derimot, gikk du forbi på Oslo Sentralstasjon for bare noen uker siden,men kjente ham ikke igjen - sannsynligvis fordi han nå har helskjegg.

Alle tre er forholdsvis vanlige mennesker, bortsett fra at Judith (navnet til tross) er en mann.

Hah! Det var vel enkelt!! Kan like godt avslutte studiene først som sist og få meg ny jobb.

Hilsen the psychic formerly known as muriel, from this day on only called

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke slik det funker.

er mere.

'mmm. skygge, lys, nei vent.. en slags lysmørke. Skjegg. Jeg ser skjegg. tallet 36. Sorg, glede. Familietragedie. en sint far. Rød ! noen sitter i en stol. kan det være rullestol. hm. kanskje ikke. Men personen sitter. Arr på en måte. Arr i sjelen eller på kroppen'

Nå, ga det deg noen pekepinn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har forsøkt, men de har ikke kunnet gi meg noen opplysninger om henne. Moren hennes har flyttet til ukjent adresse, og jeg husker ikke lenger hva hun (moren) heter.

Har du forsøkt å ringe folkeregisteret og spørre der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg ikke. Kan man bare ringe dit sånn uten videre?

Det er litt variabelt hvor hjelpsomme de er, men jeg har i alle fall gjort det for mange år siden. Fikk tak i adresse-opplysninger (og telefonnr. tror jeg), til en bekjent jeg hadde mistet kontakten med. Sa det som det var (dvs jeg kalte ham en god venn og ikke bekjent), og til tross for at han noen få år tidligere (på en annen adresse) hadde hatt hemmelig adresse (hos folkeregisteret altså), og hemmelig tlf.nr., så fikk jeg opplysningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke slik det funker.

er mere.

'mmm. skygge, lys, nei vent.. en slags lysmørke. Skjegg. Jeg ser skjegg. tallet 36. Sorg, glede. Familietragedie. en sint far. Rød ! noen sitter i en stol. kan det være rullestol. hm. kanskje ikke. Men personen sitter. Arr på en måte. Arr i sjelen eller på kroppen'

Nå, ga det deg noen pekepinn ?

Jeg ble mer forvirret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er litt variabelt hvor hjelpsomme de er, men jeg har i alle fall gjort det for mange år siden. Fikk tak i adresse-opplysninger (og telefonnr. tror jeg), til en bekjent jeg hadde mistet kontakten med. Sa det som det var (dvs jeg kalte ham en god venn og ikke bekjent), og til tross for at han noen få år tidligere (på en annen adresse) hadde hatt hemmelig adresse (hos folkeregisteret altså), og hemmelig tlf.nr., så fikk jeg opplysningene.

Det høres litt tvilsomt ut at du fikk opplysningene når det var hemmelig adresse og tlf nummer.

Men uansett er det forsøket verdt for meg å kontakte dem, det verste som kan skje er at de sier nei. Så takk for tipset :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle vært enig hvis det var tilfelle,men det er jo fakta at de har fått hjelp fra klarsynte, til å oppklare saker,det har jo politiet også sakt!

Har du sett på de programmene du som går på tv.norge?

Eller de som gikk på discovery leeeenge?

Politiet sier jo der at de hadde ikke klart det uten de "klarsynte" der,hva er problemet?

Der har su jo fakta...

"Politiet sier jo der at de hadde ikke klart det uten de "klarsynte" der,hva er problemet?"

Nei, det tror jeg ingenting på.

Jeg tror ikke du finner en eneste uttalese fra en eneste politimann i hele verden som har sagt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du å si at jeg bommet med forslaget mitt?

Da er du nok mer synsk enn meg...

Hun jeg nevner er en tidligere venninne som jeg har prøvd å få tak i i mange år. Så teoretisk sett kunne det være hun du er ute etter også. Jeg antar at hun må ha skiftet navn, siden hun ikke er å oppdrive hverken på google eller telefonkatalogen.

Jeg har til og med vurdert å kontakte Tore Strømøy...

Hmmm, feil navn - men ikke helt ulik situasjon som med min venninne.

Ikke det, det er godt mulig hun står i katalogen - men det hadde tatt meg uker og måneder å få silt ut alle de som har samme navn som henne.

Og om hun i tillegg har giftet seg og skiftet navn; da er jobben endeløs ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke slik det funker.

er mere.

'mmm. skygge, lys, nei vent.. en slags lysmørke. Skjegg. Jeg ser skjegg. tallet 36. Sorg, glede. Familietragedie. en sint far. Rød ! noen sitter i en stol. kan det være rullestol. hm. kanskje ikke. Men personen sitter. Arr på en måte. Arr i sjelen eller på kroppen'

Nå, ga det deg noen pekepinn ?

Kunne vært gode beskrivelser på en person i familien det der ja.

Dog ikke noen av dem jeg beskrev i testen.

Men i forhold til personen du ga en beskrivelse av, manglet et par svært sentrale elementer en reell synsk person ville blitt overveldet og oppslukt av.

Frykt

Og aggresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært gode beskrivelser på en person i familien det der ja.

Dog ikke noen av dem jeg beskrev i testen.

Men i forhold til personen du ga en beskrivelse av, manglet et par svært sentrale elementer en reell synsk person ville blitt overveldet og oppslukt av.

Frykt

Og aggresjon.

Nå er ikke jeg så veldig synsk av meg heller.

Men litt artig, jeg skrev faktisk aggresjon men valgte å slette det av en eller annen grunn.

Synd du brøt med faren din forøvrig, han kan ikke ha vært særlig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg så veldig synsk av meg heller.

Men litt artig, jeg skrev faktisk aggresjon men valgte å slette det av en eller annen grunn.

Synd du brøt med faren din forøvrig, han kan ikke ha vært særlig hyggelig.

Min virkelige far var ikke et veldig hyggelig menneske nei.

Men han var genialt flink til å få andre mennesker til å frykte ham.

Og like genialt god til å få andre mennesker til å like seg.

Og også genialt god til å kombinere de to ovenstående elementer ovenfor ett og samme menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hmmm, feil navn - men ikke helt ulik situasjon som med min venninne.

Ikke det, det er godt mulig hun står i katalogen - men det hadde tatt meg uker og måneder å få silt ut alle de som har samme navn som henne.

Og om hun i tillegg har giftet seg og skiftet navn; da er jobben endeløs ;-)

Siden min venninne har et sjeldent navn, så er det ikke flere "av henne". Men neimen om jeg har klart å spore henne opp for det.

Men nå skal jeg forsøke tipset fra Gemini om å kontakte folkeregisteret. Mulig de er villige til å hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres litt tvilsomt ut at du fikk opplysningene når det var hemmelig adresse og tlf nummer.

Men uansett er det forsøket verdt for meg å kontakte dem, det verste som kan skje er at de sier nei. Så takk for tipset :-)

Han hadde hatt hemmelig adresse og nr. tidligere (på sin forrige adresse), men følte ikke lenger behov for det (lang historie...). Så opplysningene var ikke hemmelige, men det står jo i papirene hans. (Tror ikke slike saksopplysninger var på data dengang, og om så var, så ville det nok stått oppført der også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...