Lille kylling Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Jeg lurer på om man har krav på gratis fysioterpi-behandling når man er innlagt på psykiatrisk institusjon? Synes å huske at jeg fikk det forrige gang da jeg var innlagt (for ca 2 år siden), men fysioterapeuten jeg ringte til hadde ikke hørt om noen slik ordning. 0 Siter
Gjest Hei33 Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Ikke godt å vite. Men jeg fikk i allefall gratis fysioterapi da jeg var innlagt på somatisk i forbindelse med en operasjon. Det hørte liksom med til opptreninga. 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Innen psykiatrien vil du bare få gratis fysioterapi hvis avdelingen har egen fysioterapeut og denne har kapasitet til å gi deg et tilbud. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Nei, du har ingen slik generell rett til gratis fysioterapi om du er innlegt på psyk avdeling. 0 Siter
cathlin Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Snakk med legen på avdelingen. H'n kan skrive henvising hvis det ikke er fysioterapeut på sykehuset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.