Gå til innhold

Treningsball - pris?

Lillemus

Anbefalte innlegg

Hva koster disse store treningsballene? Jeg ser i en tabell at jeg med min høyde bør ha en som er 45 cm i diameter, noen som har peiling på om prisen ligger på en hundrings? En femhundrings? De fås i vanlige sportsbutikker vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste steder finner du bare en eller noe få størrelser, og da gjerne 75 cm (idiotisk, fordi de er for store for de fleste kvinner), og 65 cm. Men det er sikkert sportsbutikker, og ikke minst treningssentre som kan ha bedre utvalg. Eller nettbutikker kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste steder finner du bare en eller noe få størrelser, og da gjerne 75 cm (idiotisk, fordi de er for store for de fleste kvinner), og 65 cm. Men det er sikkert sportsbutikker, og ikke minst treningssentre som kan ha bedre utvalg. Eller nettbutikker kanskje.

Jeg fant! Jeg fant!

http://www.klubben.no/script/klubben/bysvis.pl?id=116154NiaGSl&vindu=hoved&subvindu=liste&subkat=30

Ikke kosta den all verden heller. :o) Må tenke litt mer på det først, men skulle jeg ikke gidde å bruke den så kan jo ungene alltids leke med den... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant! Jeg fant!

http://www.klubben.no/script/klubben/bysvis.pl?id=116154NiaGSl&vindu=hoved&subvindu=liste&subkat=30

Ikke kosta den all verden heller. :o) Må tenke litt mer på det først, men skulle jeg ikke gidde å bruke den så kan jo ungene alltids leke med den... ;o)

Eller så kan du bruke den til pc-stol/tv-stol, og samtidig få littegranne trening med på kjøpet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du tenker på en slik som man tar sit-ups på. Du må nok ha en som er 65 cm. Du får dem fra ca. 100,-. Mener jeg så den på Obs eller XXL til den prisen for litt siden.

Kan forøvrig skryte masse av dem. Sit-ups på den gjør underverker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du tenker på en slik som man tar sit-ups på. Du må nok ha en som er 65 cm. Du får dem fra ca. 100,-. Mener jeg så den på Obs eller XXL til den prisen for litt siden.

Kan forøvrig skryte masse av dem. Sit-ups på den gjør underverker:-)

Det anbefales 45 eller 55 cm for min høyde, har ikke så mange cm å drasse på jeg sjø. :o) Blir en på 55 cm tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det anbefales 45 eller 55 cm for min høyde, har ikke så mange cm å drasse på jeg sjø. :o) Blir en på 55 cm tenker jeg.

Jeg tror faktisk ikke jeg har sett noen under 65 cm. Her hjemme har jeg en som er 70 eller 75. Den er for stor. Den jeg bruker på treninga er 65 cm og er perfekt for meg som er 165 cm. Men om du er mye lavere enn meg bør du kanskje lete litt mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke jeg har sett noen under 65 cm. Her hjemme har jeg en som er 70 eller 75. Den er for stor. Den jeg bruker på treninga er 65 cm og er perfekt for meg som er 165 cm. Men om du er mye lavere enn meg bør du kanskje lete litt mer...

Jeg er 152 cm og på nettet finnes de i både 45, 55, 65 og 75 cm. :o) Tenker jeg går for 55 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 152 cm og på nettet finnes de i både 45, 55, 65 og 75 cm. :o) Tenker jeg går for 55 cm.

Høres vel fornuftig ut. Å ha en som er mindre enn det blir nok for lite for deg.

Jeg kan bruke den vi har hjemme som er 70 eller 75, men det er som sakt bedre med den på 65 for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...