Gå til innhold

God nok grunn til å kalle på psykologen?

Anbefalte innlegg

Psykologen min var opptatt tre uker framover på de dagene jeg har fast time. Men han sa at jeg kunne bare sende en melding visst jeg absolutt trengte å snakke så kunne vi finne en annen tid. Er et forestående avhør som fornærmed i en overgrepssak god nok grunn til å be om en time tidligere?

Hva synest dere?

Fortsetter under...

Jepp, det er absolutt en god nok grunn! Han er jo tross alt på jobb og har ikke ferie. Det er sikkert ikke noe problem for han å finne en ny time til deg på et annet tidspunkt og han har jo selv sagt at du kan si fra om du trenger det.

Jepp, det er absolutt en god nok grunn! Han er jo tross alt på jobb og har ikke ferie. Det er sikkert ikke noe problem for han å finne en ny time til deg på et annet tidspunkt og han har jo selv sagt at du kan si fra om du trenger det.

Jeg reagerte på det han sa om absolutt... Vil liksom være tøff og stå på egne bein. Men jeg er livredd, følest ut som jeg nesten skal henrettes.

Jeg reagerte på det han sa om absolutt... Vil liksom være tøff og stå på egne bein. Men jeg er livredd, følest ut som jeg nesten skal henrettes.

Du kan jo ringe og spørre litt forsiktig, om det er lettere? Si hva som er problemet og at du egentlig trenger å snakke med han snarest mulig, men at du skjønner at det kanskje ikke er mulig. Da får han i hvert fall vite hva som skjer og kan vurdere det selv. Også føler du deg ikke så masete.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...