Gå til innhold

Har hatt en dårlig periode igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten

Det vil ikke gi seg. Det går noen uker og så er det på'n igjen med angst og dyp depresjon. Nå skulle jeg øke Abiligy til 35 mg. Er det mye? Ved siden av bruker jeg cipralex og mye sobril. Trøster meg liksom med de men vet det er feil, men tror jeg er blitt avhengig.

Har også fått skrevet ut Vallergan. Når bør jeg ta disse og hvor mange. Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243764-har-hatt-en-d%C3%A5rlig-periode-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vallerg.

hei.

har erfaring med vallergan. Det fungerer bra på søvnen hos meg. Jeg tar kun 1 tbl.(10 mg) og det holder mer enn nok.Men folk reagerer jo så forskjellig...har sett noen må helt oppi 10 tbl. Kan være lurt å ta den 2-3 timer før leggetid også. Det kjipe er at man blir litt trøtt dagen derpå.Men mulig det bare er i starten.Jeg bruker de i perioder.Det anbefales visstnok også noen dagers pause etter flere ukers bruk, for å opprettholde effekten.Kan gi munntørrhet om natta også,så husk fluor.

Gjest antihistaminet

hei.

har erfaring med vallergan. Det fungerer bra på søvnen hos meg. Jeg tar kun 1 tbl.(10 mg) og det holder mer enn nok.Men folk reagerer jo så forskjellig...har sett noen må helt oppi 10 tbl. Kan være lurt å ta den 2-3 timer før leggetid også. Det kjipe er at man blir litt trøtt dagen derpå.Men mulig det bare er i starten.Jeg bruker de i perioder.Det anbefales visstnok også noen dagers pause etter flere ukers bruk, for å opprettholde effekten.Kan gi munntørrhet om natta også,så husk fluor.

Tror du må bare prøve deg fram med tanke på Vallerganen. Bruker inntil tre tabletter, et par timer før sengetid om jeg har mulighet. Kanskje ikke starte med mer enn en tablett hvis du skal noe viktig tidlig dagen derpå, da en kan få noe hang-over. For min del ble ikke hang-over proglemet så ille etter å ha brukt Vallergan en tid

Gjest å sov gødt

Jeg ble kjempesløv da jeg gikk på vallergan. De hang i kroppen hele den neste dagen. Orket ingeting annet enn å ligge i sengen og la på meg nesten 20 kilo. Det var etter jeg sluttet og fikk energien tilbake jeg forsto det var pillene som hadde gjort meg så sløv og tiltaksløs. Så prøv med en først og ta de i god tid før du skal legge deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...