Gå til innhold

Når alt går galt..kan mer gå galt...

Anbefalte innlegg

Skulle til psykologen... Den var morsom. Ble oppringt igjen.. haha. syk...

Skulle liksom ha siste time og purre på psykiater..

Så var det til legen. haha. Etter at den forrige døde har jeg nå fått.. den forhatte vikar-legen jeg absolutt ikke ville ha..

Han ville ikke skrive ut smertestillende, noe for angsten eller depresjonen, kunne ikke hjelpe meg med noe, og ville ikke purre på psykehuset og psykiater.. Dessuten fikk jeg høre at å fjerne arr etter selvskade fikk man etter hans mening.. betale selv..

For man har jo råd til det på tidsbegrenset ufør selvsagt... Herregud. hadde jeg hatt penger hadde jeg gjort det for lengst..

Så. nå er jeg temmelig utkjørt. Ligger i senga 20 t i døgnet.Temmelig sur og grinete, har absolutt null med krefter, orker ikke mer, og tenker på å ta resten av pillene mine og bli gravlagt.

Nok er nok, og det er nå og nå makter jeg ikke mer.

Hvor vanskelig skal det være å få noen piller som kan hjelpe, og hvor vanskelig skal det være for en lege å bry seg bittelitt, og i det minste gjøre jobben sin..

jeg makter ikke legevakta, sitte der å vente og vente, bare for å få høre at de ikke har plass noen sted..

Før legen hadde kommet hadde jeg fått 13 panikk anfall og 7 utbrudd, og tilslutt løpt min vei, for så å drekke meg drita..

Alkohol er forressten en fin ting.

Fortsetter under...

primærlege kan du selv bytte, det er det ingen fare med. Er behandler syk fikk du vel trolig ny time?

Selv om medisner virker som en fremragende løsning der og der er det ikke alltid det på sikt. Forsøk å ta fatt i din situasjon og snakk med behandler om "hva videre".

primærlege kan du selv bytte, det er det ingen fare med. Er behandler syk fikk du vel trolig ny time?

Selv om medisner virker som en fremragende løsning der og der er det ikke alltid det på sikt. Forsøk å ta fatt i din situasjon og snakk med behandler om "hva videre".

er bipolar og vet godt at det er meds jeg trenger. Fungerer bra så lenge jeg tar de, men måtte slutte pga bivirkninger.

Eneste grunnen til at jeg er dårlig er at jeg sluttet på lamictal og litium og efexor.

Men ingen tok bivirkningene alvorlig eller det at jeg spydde som en gris.. Og ingen tar ansvar nå. Har bedt om annen meds i over tre mnd.

Har byttet lege nå. Så håper han tar ansvar. Jeg kjenner til han og han er snill og flink. Bare vet ikke om jeg orker å være til til det blir orden på alt, for alt tar for lang tid.

Jeg har sluttet hos psykologen og skal over til psykiater. Men alt tar tid. Og alle er syke..

Hva med å bytte lege?

Har gjort det nå. Har time til tirsdag. :)

Og purret på psykiateren. Fått time der neste mandag.. Tror jeg ber alle som liksom står i IP`n min om å finne seg noe annet å gjøre..

Det har tatt meg langt over tre mnd å få en ny vurdering på meds, mens alle lovet meg straks tiltak. Ferie, død, sykdom.. Ikke en eneste lege tilstede på poliklinikken.. Hvis de neste avtalene blir avlyst de og , DA skal jeg faen ta lage et sånt helvete at fanden selv blir skremt.

vel. jeg har i det minste en ny lege.. som jeg kjenner til fra før, som takk og lov med ett fikk ledig plass..

Har gjort det nå. Har time til tirsdag. :)

Og purret på psykiateren. Fått time der neste mandag.. Tror jeg ber alle som liksom står i IP`n min om å finne seg noe annet å gjøre..

Det har tatt meg langt over tre mnd å få en ny vurdering på meds, mens alle lovet meg straks tiltak. Ferie, død, sykdom.. Ikke en eneste lege tilstede på poliklinikken.. Hvis de neste avtalene blir avlyst de og , DA skal jeg faen ta lage et sånt helvete at fanden selv blir skremt.

vel. jeg har i det minste en ny lege.. som jeg kjenner til fra før, som takk og lov med ett fikk ledig plass..

For et rot...

Helse-norge i et nøtteskall?

Kanskje de ikke har skjønt hensikten med at når de står oppført i en IP, så skal de faktisk gjøre noe?

Ta deg en tur til den nye legen din da!

Håper h*n kan ordne opp litt i rotet!!!!

Du fortjener virkelig ikke å ha det slik som dette her altså...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...