Gå til innhold

Hvor lenge må jeg vente på ny time????

Anbefalte innlegg

Gjest jahajaja

Det har vært ferie, det er helt greit. Jeg fikk beskjed om jeg måtte vente 6 uker på ny time etter ferien. Fikk nummeret til en overlege som hadde en slags vakt eller noe som har hjulpet meg i mens, så skal ikke klage for mye.

MEEEN, nåt jeg skulle dra til den timen (etter 6uker) og møtte opp så var ikke min behandler der den uken og de "trodde" de hadde gitt meg beskjed! Da begynte jeg å bli litt irritert.

Nå har det snart gått enda 2 1/2 uke og jeg ga beskjed om jeg måtte ha hjelp snart når jeg møtte opp, dette er på DPS. Ikke hørt en dritt etterpå. Vet ikke hva som skjer, når jeg ringer dit så skal de sjekke men så hører jeg ikke noe mer ...

Kanskje de ike vile behandle meg mer ??? Begynner å lure på hva jeg skal gjøre :(

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...