Gjest skal Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Bare måtte si det! Etter tøffe tak i de siste og vanskelige møter med arbeidsgiver og trygdekontor, fysio og lege. så har jeg endelig psykologen min tilbake. Som hjelper meg. Sortere bort. Få tilbake kontrollen, råderetten over mitt liv. Så takknemlig for at sånne mennesker finnes, og at jeg får hjelp! God klem til dere her! 0 Siter
bibben Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Jeg er glad på dine vegne. Det er så avgjørende at de menneskene man er avhengig av, bidrar til å holde håpet oppe. Godt å høre at du har fått hjelperen din tilbake. Det er virkelig ikke helsefremmende å stå alene ovenfor systemer og "autoriteter" når det stormer om ørene! Jeg sender varme tanker i retur, og ønsker at du får en fin kveld, og at håpet nå klorer seg godt fast i hjerterøttene! Klem fra 0 Siter
Gjest skal Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Jeg er glad på dine vegne. Det er så avgjørende at de menneskene man er avhengig av, bidrar til å holde håpet oppe. Godt å høre at du har fått hjelperen din tilbake. Det er virkelig ikke helsefremmende å stå alene ovenfor systemer og "autoriteter" når det stormer om ørene! Jeg sender varme tanker i retur, og ønsker at du får en fin kveld, og at håpet nå klorer seg godt fast i hjerterøttene! Klem fra Takk for det! Du skal få en sånn en og, har håp til overs akkurat nå! Håper du hadde en fin bursdag! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Så godt å høre at du har fått hjelperen din tilbake. Håper jeg kan skrive det samme om ikke altfor lenge. Det er alltids håp, men det er godt at du greier å kjenne på det også. Håper du har en fin høst fremfor deg. 0 Siter
bibben Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Takk for det! Du skal få en sånn en og, har håp til overs akkurat nå! Håper du hadde en fin bursdag! Har du anledning til å klone psykologen din, tar jeg gjerne imot et eksemplar PS: Dagen har vært fylt med hyggelige hilsner fra ende til annen! Takk.... Klem i nattemørket til den håpefulle! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Så godt å høre at du har fått hjelperen din tilbake. Håper jeg kan skrive det samme om ikke altfor lenge. Det er alltids håp, men det er godt at du greier å kjenne på det også. Håper du har en fin høst fremfor deg. Takk! Håper og du snart kan si det! Nå skal jeg sove! Håper du finner ro i natt! *klem* 0 Siter
Gjest skal Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Har du anledning til å klone psykologen din, tar jeg gjerne imot et eksemplar PS: Dagen har vært fylt med hyggelige hilsner fra ende til annen! Takk.... Klem i nattemørket til den håpefulle! Skal prøve å nappe med et hårstrå neste uke! Gode hilsner skal man ha på en dag som dnne! Sov godt! 0 Siter
javelda1365380927 Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 er så godt å lese!!!! Vi snakkes! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 er så godt å lese!!!! Vi snakkes! Gjør vi! Var en hyggelig "fest". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.