Gjest HjeEeEelp! Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har spurt om å få prøve ECT behandling tidligere. VET hva det er, for kjenner mange som har prøvd. Men svaret jeg får er NEI, for det er ikke mot min type depresjon. "Greit nok".........men hva om jeg har prøvd alt annet som er mot depresjon, uten at det har funket da? Når jeg har prøvd halve felleskatalogen, forskjellige typer behandlinger, m.m. men likevel sitter depresjonen i. Har diagnosen emosjonell ustabil pf. Å joda, det svinger (sier seg selv når jeg har den diagnosen). MEN, jeg har aldri blitt friskere, selv om jeg har mine greie perioder. Er VEEEEEEELDIIIIIG plaget med tanker om døden og det å ville forsvinne. Hele tiden, selv på gode stunder. Å dette fører til at jeg er veldig suicidal til tider. Sånn som nå.... Jeg har prøvd å forklare til noen hva jeg tenker om ECT å sånn. For jeg tenker liksom at f.eks når man får hjertestans, da får man elektrisk støt.....for å få hjertet til å slå.....kommme tilbake på rette spor. Sånn tenker jeg også ang ECT (OBS! Når ingenting annet funker, hverken medisin eller annet). At når man går rundt og rundt et og samme spor.......så trenger man et støt som kan føre en tilbake på rett spor. Joda, vet det finnes andre måter.....men HVILKE andre måter når man har prøvd medisiner....skjermaer......annen behandling (og alt dette utenom innleggelse, som kommer i tillegg). Jeg tenker bare på død død død, hva er meninga. Sånn har det vært i over 8 år nå........når skal det slutte..... Jeg er over 22 år nå.... Jeg er så redd. Usikker...... Jeg føler meg alene. AAAAAAALEEENEEEE!!! Ingen forstår....ikke jeg selv engang. Alt er ganske fucka..... Noen som vet hva jeg KAN gjøre???? Trenger seriøst hjelp! Selv om jeg føler ingen eller ingenting kan hjelpe. Ikke fordi jeg ikke vil ha hjelp, for det VIL jeg.....men ting er ganske håpløst. Ser ikke håpe i noe særlig lenger. Er lei av å å gå å kjempe, av å ikke komme noe sted i lengden. Lei av å være syk. Sliiiiiiten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244168-ect-hvorlangt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.