Gå til innhold

Omlegging av design


Gjest Webmaster, design

Anbefalte innlegg

Hvor er bilde av deg?

På siden for meldinger er der øverst "min side" det billed kan godt ligne mig, sådan på en god dag:-D

Vh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi holder ut, for dette var et fint design! Lettere å bytte forum. Topp!

Mulig at det ser annerledes ut på din maskin enn min, men hvordan er det enklere å skifte forumgruppe nå?

Det har jo lenge vært et valg på den røde menylinja øverst som heter "Hurtigvalg", like enkelt det vel, som det nye "Bytt forumgruppe"-valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

Er du gay?

;o)

At du i det hele tatt stiller det spørsmålet tyder på en svært umoden og "koffert-aktig" tankegang.

Hvis du hadde sett grundigere på teksten, og hatt litt større litterære kunnskaper, hadde du kanskje kjent igjen noen av Æsop's fabler i teksten som dessverre kom uten mellomrom her.

Og "cock" har faktisk mer enn en betydning på engelsk...

Er mest fristet til ikke å svare på spørsmålet ditt, men siden du tydeligvis har stor interesse for akkurat dette må jeg nok skuffe deg og si at det er jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

At du i det hele tatt stiller det spørsmålet tyder på en svært umoden og "koffert-aktig" tankegang.

Hvis du hadde sett grundigere på teksten, og hatt litt større litterære kunnskaper, hadde du kanskje kjent igjen noen av Æsop's fabler i teksten som dessverre kom uten mellomrom her.

Og "cock" har faktisk mer enn en betydning på engelsk...

Er mest fristet til ikke å svare på spørsmålet ditt, men siden du tydeligvis har stor interesse for akkurat dette må jeg nok skuffe deg og si at det er jeg ikke...

Det hadde ikke noe med teksten å gjøre. Det er bare det at du ser forferdelig homo ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke noe med teksten å gjøre. Det er bare det at du ser forferdelig homo ut.

Ta deg en tur på SOL sammen med de andre småbarna - kanskje rekker du det før du må til sengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...