Gå til innhold

nhd og andre,trenger virkelig hjelp...

Anbefalte innlegg

Seroquel vi nok gi deg bedre søvn, mindre tankekaos og virke noe mot depresjonen etterhvert.

Bortsett fra søvnen, vil du ikke merke noen endring den første halve uken.

jeg skal øke til 400 mg om noen dager ,osv,,,bør jeg legge meg inn igjen?

Fortsetter under...

Ja, jeg synes du skal diskutere en innleggelse med din behandler.

takk for svar,jeg ringte psyk før helgen og ba om krisetime,fikk time om 14 dager,helt utrolig....psykhuset ble helt rystet da de hørte det...og psyk sa at jeg kunne oppsøke livskrisehjelpen på legevakten i tiden i mest,men i dag fikk jeg vite at det tilbudet trer ikke i bruk før 1 november...det er til og grine av,og de vet jeg har problemer med og åpne meg og nå sku liksom legevakt også kobles inn...

av og til er helsevesenet noe dritt....

Har du ikke tidligere skrevet at du har EUPF (emosjonelt ustabil pf)?

jeg har fått vite at jeg ikke lenger oppfyller kravene til den diagnosen,er under utredning for adhd nå...de mener jeg har en ptsd og en form for bipolar...

har vært feil medisinert,diogsinert siden jeg var 13 år,er nå 28.den borderline diagnosen har hengt over meg i alle disse årene og ødelagt masse for meg...

Annonse

hva slags diagnose ville du tro jeg har?

men det er spesielt den siste tiden jeg har vært så agresiv,mistet bakkefølelsen...eier ikke kontroll,er sint og grinet....smeller,sjeller ut de som jeg føler går i mot meg,blir lett provosert...er konstant i forsvarsposisjon,dette er ikke meg...kjenner meg selv ikke igjen,sover ekstremt lite og går rundt i min egen lille verden...

ja,men en lege må jo legge meg inn og jeg har jo ikke time før kl 15.

Pasienter kan leggest inn selv om det ikke er hverdag og klokken er mellom 08.00 og 16.00. Psykiatriske sykehus tar imot akuttinnleggelser til alle døgnets tider. Lykke til i morgen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...