jrpeland Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 jag har vært sammen med en i 7 mnd---vi har hatt mye fint sammen--men det ble vannskelig pga rykter og negativt snakk fra eks. familien hans. nå vil han flytte til utlandet eller bort etter å ha slitt i mange år etter sladder og styr fra eksfamilien....jeg er glad i ham--men han sier han bare setter pris på meg som veninne..han liker og trives med både meg og familien min..noe som gjør at jeg selv tror at nå blir dt bra igjen....så blir eg lykkelig så blir eg lei og tårevåt når eg blir minnet på at dt bare er vennskap.....skal eg sende han bort og kutte ham helt ut...eller skal eg sette pris på vennskapet og innse at det er slutt..eller trenger han bare tid--da han har hatt det tøft og er frustrert ?????han sier att det ikke har noe med at han ikke liker meg men at vi er forskjellige og at begge har for mye i ryggsekken...men føler jo selv dt eg slit med nu er kjerligheten.......håper på noen kloke ord.....på forhånd TAKK. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244271-vennskap-eller-kj%C3%A6rlighet-jeg-blir-spr%C3%B8/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.