Gå til innhold

kontakt med kirkens sos,mental hjelpe tlf?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

har ikke fått svar,det stod at det innen 24 timer sku komme svar så jeg har god tid.....har sovet,har hatt mareritt...om bomber og faenskap...og at mamma døde..uff ekkelt

Sånne mareritt er ikke gøye! Men timene går nå, vet du. Morgendagen nærme seg!

Men det gjør du! Ting tar tid, men innerst inne tror jeg du vet at det er kaos uansett, og der inne får du hjelp til å få orden på kaoset!

men eg har prøvd så mangen ganger nå...har mest lyst til og bare gi opp....orker ikke mere fram og tilbake...sliten.jeg har dopet meg fullstendig ned nå og i tillegg tar jeg meg noen drinker...bare for og overleve...

men eg har prøvd så mangen ganger nå...har mest lyst til og bare gi opp....orker ikke mere fram og tilbake...sliten.jeg har dopet meg fullstendig ned nå og i tillegg tar jeg meg noen drinker...bare for og overleve...

Høres ikke lurt ut med drinkene, men vet du gjør det du kan! Hold ut, kjære du!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...