beib Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 kan man ha kontakt med de på nett?jeg har kun mob tlf og snart tomt kontantkort.kan noen hjelpe med en adr jeg kan skrive til de på? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Mental helse kommer ikke igang før oktober, men ser ut som kirkens sos har her: http://www.kirkens-sos.no/vis?side=korr 0 Siter
beib Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 har sendt de en mld...nå er det bare og vente på svar... 0 Siter
Gjest skal Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 har sendt de en mld...nå er det bare og vente på svar... Lykke til! Er innom her i løpetav dagen! Fortell hvordan det går hvis du vil! 0 Siter
beib Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 Lykke til! Er innom her i løpetav dagen! Fortell hvordan det går hvis du vil! oki ska gjøre det... 0 Siter
beib Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 har ikke fått svar,det stod at det innen 24 timer sku komme svar så jeg har god tid.....har sovet,har hatt mareritt...om bomber og faenskap...og at mamma døde..uff ekkelt 0 Siter
Gjest skal Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 har ikke fått svar,det stod at det innen 24 timer sku komme svar så jeg har god tid.....har sovet,har hatt mareritt...om bomber og faenskap...og at mamma døde..uff ekkelt Sånne mareritt er ikke gøye! Men timene går nå, vet du. Morgendagen nærme seg! 0 Siter
beib Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 Sånne mareritt er ikke gøye! Men timene går nå, vet du. Morgendagen nærme seg! ja,men sakte...jeg er redd jeg igjen ikke finner roen om jeg legger meg inn...bare kaos 0 Siter
Gjest skal Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 ja,men sakte...jeg er redd jeg igjen ikke finner roen om jeg legger meg inn...bare kaos Men det gjør du! Ting tar tid, men innerst inne tror jeg du vet at det er kaos uansett, og der inne får du hjelp til å få orden på kaoset! 0 Siter
beib Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 Men det gjør du! Ting tar tid, men innerst inne tror jeg du vet at det er kaos uansett, og der inne får du hjelp til å få orden på kaoset! men eg har prøvd så mangen ganger nå...har mest lyst til og bare gi opp....orker ikke mere fram og tilbake...sliten.jeg har dopet meg fullstendig ned nå og i tillegg tar jeg meg noen drinker...bare for og overleve... 0 Siter
Gjest skal Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 men eg har prøvd så mangen ganger nå...har mest lyst til og bare gi opp....orker ikke mere fram og tilbake...sliten.jeg har dopet meg fullstendig ned nå og i tillegg tar jeg meg noen drinker...bare for og overleve... Høres ikke lurt ut med drinkene, men vet du gjør det du kan! Hold ut, kjære du! 0 Siter
beib Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 fikk bare svar som at snart kommer det lysere dager bla bla bla...men det er vanskelig og se nå... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.