Gå til innhold

Alle gode ting er tre?

Anbefalte innlegg

Jeg har en fastlege som jeg har et godt forhold til og som holder utmed meg :-) I tillegg har jeg en dyktig psykiater som jeg har hatt over flere år. Men nå vil plutselig psykehuset at jeg skal ha enda en psykiater på en dps? Jeg spør og spør,men skjønner ikke hvorfor. Er ikke det å sløse med ressursene? Jeg har jo sagt at jeg ikke ønsker å ha en til. Jeg orker jo ikke å begynne helt på nytt, og syns jeg allerede har nok å forholde meg til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244489-alle-gode-ting-er-tre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen der, Ulva!

Jeg vil ha fred, ro og et privatliv.Jeg lever et rolig liv på uføretrygd. Har stabile familieforhold og et ok nettverk.

Hjelpeapparatet vil gi meg lege, psykiater, psykolog og innleggelser jeg ikke ønsker.

Har Biolar 2, verken deprimert eller hypoman. Men gravid og litt søvnløs. Skjønner dette med forbygging, men hvor mye og i hvilken grad må jeg da få kjenne på selv?

Virker litt på meg som om ressurssterke mennesker med diagnoser, ofte blir tilbudt masse hjelp!

Mens mange må slite for å bli hørt i det hele tatt!

Mener at mye kunne kommet andre mennesker tilgode :-)

Klart veldig flott å vite at hjelpen er der ute om jeg trenger den. i mellomtiden vil jeg bare leve mest mulig normalt her hjemme :-)

Kjenner meg igjen der, Ulva!

Jeg vil ha fred, ro og et privatliv.Jeg lever et rolig liv på uføretrygd. Har stabile familieforhold og et ok nettverk.

Hjelpeapparatet vil gi meg lege, psykiater, psykolog og innleggelser jeg ikke ønsker.

Har Biolar 2, verken deprimert eller hypoman. Men gravid og litt søvnløs. Skjønner dette med forbygging, men hvor mye og i hvilken grad må jeg da få kjenne på selv?

Virker litt på meg som om ressurssterke mennesker med diagnoser, ofte blir tilbudt masse hjelp!

Mens mange må slite for å bli hørt i det hele tatt!

Mener at mye kunne kommet andre mennesker tilgode :-)

Klart veldig flott å vite at hjelpen er der ute om jeg trenger den. i mellomtiden vil jeg bare leve mest mulig normalt her hjemme :-)

Jeg blir sett på som resusrssterk. Ung, høy stilling o.s.v Jeg føler det motsatte, at jeg ikke får den hjelpen jeg skulle ønske fordi jeg blir sett på som ressurssterk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...