beib Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 var så forbanna på samboer i går at jeg fant ut at det var best og ta meg en tur ut,så jeg dro inn til en veninne og vi satt og snakket noen timer,planla at hvist jeg ikke blir innlagt i dag så skal vi ta en tur på byn i helgen,(jeg skal drikke lite) det er mest bare for og komme seg ut...se andre mennesker,ikkee bare sitte her hjemme og bli gal... etter en stund ble hun trøtt og jeg fant ut at jeg sku ta en tur opp til en svært god kamerat av meg,han har ikke svart på sms og mail eller tatt tlf i det siste,så noe måtte være galt... da jeg kom opp til han var han heldigvis hjemme og han fikk nok litt sjokk over at jeg plutselig møtte opp på den måten.han kan jeg snakke med om alt,jeg fikk tømt meg totalt,lå i fanget hans og grein,han lyttet,trøstet og var så nær,det var så utrolig godt med nærheten hans.... jeg ble så rolig,så avslappet,alle muskler løsnet,jeg var meg selv igjen ,jeg smilte og lo litt til og med og det er lenge siden sist... men så lenge varte det ikke for da jeg kom hjem så oppdaget jeg at samboer har tatt medisiner av meg...igjen.. jeg klikket totalt,gikk opp og sku legge meg og han var våken,og jeg sa at det er faen meg rart at du ikke sover etter de medisinene du har tatt av meg...vi hadde samme fighten på lørdag... jeg vuderer og bare be han flytte ut,han sitter her nå og prøver og ro seg på land,snakker om fremtiden og jeg kjenner på at jeg vil ikke ha en framtid med han.. jeg måtte ta de sa han pga min bror er så dårlig ang kreften (han har ikke lenge igjen)men dette har vi visst lenge sier jeg,men det som nå er nytt er at broren har begynnt med morfinpumpe,er det god nok unnskyldning for og ta av medisinene mine?? plutselig så gikk han ut av sengen og sa at han følte seg ikke velkommen. våknet nå i morges av at han rotet i vesken min etter røyk,faen da ble jeg sur og sto opp.. skal på psykhuset på utredning ang adhd og hun legen skal vudere om jeg skal innlegges.. skal jeg prøve innleggelse igjen? føler meg ikke så veldig mye bedre enn i går,men har jo nettopp våknet og jeg lo jo i går med t... men er redd for at om jeg ikke tar i mot innleggelsen om jeg blir tilbudt den så viser det seg at det blir bare verre her og jeg fremdeles går rundt her så dårlig at jeg blir hysterisk.. og hva om jeg legger meg inn,men jeg får flukt tankene og ikke greier og være der.. jeg vil ikke avbryte ett opphold heller,men jeg har så store problemer med og finne roen.. skal til fastlegen på torsdag igjen,skal jeg se det an til da? jeg er så rådvill,usikker,det kan jo se ut til at det går på fram nå,men det kan være det bare er noe lureri og plutslig får jeg ett slag i trynet igjen... har time kl 13.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244537-er-s%C3%A5-usikker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest og lykke til Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg anbefaler at du blir lagt inn i dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244537-er-s%C3%A5-usikker/#findComment-1901722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beib Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 legen på psyk sa på tlf nå at hun ikke kunne legge meg inn,at det må gå via fastlegen,men han skal i møtet og kan ikke ta i mot meg i dag..,skal til han kl 10 i morgen...for ett jævla styr...jeg blir rett og slett gal i mitt lille hodet.. og utrednings samtalen måtte gå ut pga jeg er så dårlig... hallooooooo???? hvorfor kan ikke hun legen på psykhuset bare legge meg inn da?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244537-er-s%C3%A5-usikker/#findComment-1901870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 legen på psyk sa på tlf nå at hun ikke kunne legge meg inn,at det må gå via fastlegen,men han skal i møtet og kan ikke ta i mot meg i dag..,skal til han kl 10 i morgen...for ett jævla styr...jeg blir rett og slett gal i mitt lille hodet.. og utrednings samtalen måtte gå ut pga jeg er så dårlig... hallooooooo???? hvorfor kan ikke hun legen på psykhuset bare legge meg inn da?? Det er helt meningsløst å skulle avgjøre innleggelse alt etter om du er litt bedre eller litt dårligere i dag eller i morgen. Det du trenger, er at det tas en bestemmelse, uansett hva denne måtte være, og at en holder seg til denne planen over tid. (Dessuten trenger du vel å redusere antallet beboere hjemme hos deg) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244537-er-s%C3%A5-usikker/#findComment-1901882 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beib Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Det er helt meningsløst å skulle avgjøre innleggelse alt etter om du er litt bedre eller litt dårligere i dag eller i morgen. Det du trenger, er at det tas en bestemmelse, uansett hva denne måtte være, og at en holder seg til denne planen over tid. (Dessuten trenger du vel å redusere antallet beboere hjemme hos deg) ja,jeg er innstillt på en innleggelse og at jeg skal følge den... men hva hjelper det når fastlegen ikke har mulighet til og legge meg inn før i morgen og legen på avd som skal utrede meg sier hun ikke kan legge meg inn pga hun er tilknyttet avd og ikke poliklinikken... det er til og bli gal av ... og ja befolkningen i huset skal reduseres.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244537-er-s%C3%A5-usikker/#findComment-1901908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 ja,jeg er innstillt på en innleggelse og at jeg skal følge den... men hva hjelper det når fastlegen ikke har mulighet til og legge meg inn før i morgen og legen på avd som skal utrede meg sier hun ikke kan legge meg inn pga hun er tilknyttet avd og ikke poliklinikken... det er til og bli gal av ... og ja befolkningen i huset skal reduseres.. Jeg tror ikke det er vesentlig om du innlegges i dag eller i morgen. Jeg tror at om du vet sikkert at det skjer i morgen, kan du finne en løsning frem til da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244537-er-s%C3%A5-usikker/#findComment-1901965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beib Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Jeg tror ikke det er vesentlig om du innlegges i dag eller i morgen. Jeg tror at om du vet sikkert at det skjer i morgen, kan du finne en løsning frem til da. ja,men jeg har virkelig slitt meg igjennom fra i går til i dag og dagene før det,men nå føler jeg at jeg er så totalt utslitt av og være meg at jeg må finne på noe spesielt og positivt som holder hodet mitt over vannet til i morgen.. det jeg er redd for er at det skal gå negativt utover andre... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244537-er-s%C3%A5-usikker/#findComment-1901975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.