picachu1365380511 Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Hei alle! Tenker daglig på hvorfor Beate B.G døde. Jeg blir så lett nervøs for å trene når jeg hører om slikt. Er det noen som vet hva årsaken til dødsfallet var? 0 Siter
picachu1365380511 Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Døde hun på håndballbanen? Nei,hun ble funnet i sin leilighet. 0 Siter
Babette Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Nei,hun ble funnet i sin leilighet. Da trenger det jo ikke ha noe med idrett eller trening å gjøre. Når det gjelder de som plutselig faller død om i skiløypa eller på fotballbanen er det selvsagt trist og tragisk, både fordi de dør unge og for de etterlatte. Men ellers må det være en bra måte å dø på - uten forvarsel og uten forutgående sykdom. Jeg kunne godt tenke meg å falle død om på løpetur når jeg blir 92 eller deromkring. 0 Siter
picachu1365380511 Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Da trenger det jo ikke ha noe med idrett eller trening å gjøre. Når det gjelder de som plutselig faller død om i skiløypa eller på fotballbanen er det selvsagt trist og tragisk, både fordi de dør unge og for de etterlatte. Men ellers må det være en bra måte å dø på - uten forvarsel og uten forutgående sykdom. Jeg kunne godt tenke meg å falle død om på løpetur når jeg blir 92 eller deromkring. Hun var 25 år da. 0 Siter
Babette Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Hun var 25 år da. Ja, men hvis det eneste du vet er at hun ble funnet død i leiligheten trenger jo ikke dødsfallet ha noen forbindelse med idretten. 0 Siter
laban Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Når unge, veltrente mennesker dør brått på den måten, viser det seg i en del tilfeller at de har hatt en uoppdaget hjertefeil. Slike feil _kan_ føre til plutselig hjertestans uten forhåndsvarsel. Men jeg vet ikke hva årsaken var i dette konkrete tilfellet. 0 Siter
picachu1365380511 Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Når unge, veltrente mennesker dør brått på den måten, viser det seg i en del tilfeller at de har hatt en uoppdaget hjertefeil. Slike feil _kan_ føre til plutselig hjertestans uten forhåndsvarsel. Men jeg vet ikke hva årsaken var i dette konkrete tilfellet. Ja, det vet jeg. Men jeg lurer på om dette var tilfellet her. Pleier som regel å komme på nyhetene når obd.rapporten er ferdig. Jeg synes det er dypt tragisk, i tillegg til at jeg blir litt engstelig selv. 0 Siter
laban Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Ja, det vet jeg. Men jeg lurer på om dette var tilfellet her. Pleier som regel å komme på nyhetene når obd.rapporten er ferdig. Jeg synes det er dypt tragisk, i tillegg til at jeg blir litt engstelig selv. Da nyheten kom, meldte jo media at årsaken ble _antatt_ å være hjertestans eller hjerneblødning - de vanligste årsakene til plutselige dødsfall blant unge, sunne mennesker uten risikoatferd. Jeg tror ikke du skal være redd for å trene i hvert fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.