beib Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 fikk lapp i posten i dag,hadde fått pakke... jeg husker ikke... jeg kom hjem,pakket ut og der var det 15 ekspresso koppesett.15 stk..jeg bare begynnte og le,høyt,en rå rå latter,greide ikke stoppe.. klikket for meg??? 0 Siter
Gjest truxal Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Jeg hadde også begynt å le hvis jeg fikk 15 kaffekopper i posten... Men du har kanskje bestilt dem ? 0 Siter
beib Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Jeg hadde også begynt å le hvis jeg fikk 15 kaffekopper i posten... Men du har kanskje bestilt dem ? ja jeg regner med at jeg har gjort det... 0 Siter
rose23 Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 ja jeg regner med at jeg har gjort det... Forstår godt du lo da. De er vel retunerbar? 0 Siter
beib Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Forstår godt du lo da. De er vel retunerbar? nei,jeg pakket de fint ut og satt de i skapet og bare satt og måpte i en time... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.