Gå til innhold

Reductil

heir1365380282

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonym her

Egen erfaring: Mann, slutten av tredveårene, 183 høy, startvekt 127 kg, Reductil fra 1/3-06. Veier nå 101 kg; redusert appetitt og søthunger. Munntørrhet og litt treg vannlating er eneste bivirkning. Doser 10-20 mg (jeg vet at max er 15). Går fortsatt ned i vekt, bruker fortsatt Reductil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vurderer_reductil_jeg_og

Egen erfaring: Mann, slutten av tredveårene, 183 høy, startvekt 127 kg, Reductil fra 1/3-06. Veier nå 101 kg; redusert appetitt og søthunger. Munntørrhet og litt treg vannlating er eneste bivirkning. Doser 10-20 mg (jeg vet at max er 15). Går fortsatt ned i vekt, bruker fortsatt Reductil.

Hm, det virker da veldig bra!!! Gratulerer! Er det forresten noen som har handlet disse på nettet? Hos lillepille f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heir1365380282

Så bra da at det har funket så bra, at du har gådt ned så masse. Men har du merket noe bivirkninger? Er litt redd de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym her

Så bra da at det har funket så bra, at du har gådt ned så masse. Men har du merket noe bivirkninger? Er litt redd de!

Nei, kun munntørrheten og litt tregere vannlting (urinretensjon). Men ikke så plagsomt. Jeg bruker blodtrykksmedisin i tillegg (Atacand) og fikk derfor resept av lege.

Går ikke så raskt ned nå lenger (en kg på 14 dager, ikke to kg/uke som i starten), men bra nok til at jeg tenkte å fortsette med 15 mg x 1 en stund til. Ikke permanent, naturligvis, men lenge nok til at jeg er sikker på at de nye matvanene har "satt" seg så jeg kan holde vekten. Målet er 97 kg (BMI på 29) så jeg har litt å gå på uten å bli "tresifret".

Hos meg har Reductil hjulpet ved å redusere søthunger, og bli raskere mett. Jeg spiser meg ikke overmett, og jeg passer på å ikke spise mer enn jeg har bestemt meg for på forhånd. Kostnaden (ca 700/mnd) mer enn spares inn på redusert matbudsjett, og min bedre halvdel som ikke bruker Reductil har i samme periode gått ned 10 kg siden vi begge har spist mindre og sunnere. Så en veldig OK smitteffekt i heimen.

Den største utgiften er nye klær, selv om jeg har tatt i bruk noen dressjakker o.l. som ble hengt på loftet som for trange for 10 år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...