Gå til innhold

NHD og dere andre hadde rett !!!

Anbefalte innlegg

Jeg skrev ett innlegg for noen dager siden der jeg ba om råd ang. at jeg måtte slutte brått med Xanor.

Har ikke tatt Xanor siden mandagsmorgen og har vært sprekke sjuk disse dagene faktisk.

Abstinensen har holdt på å gjøre meg gal, det i tillegg til mine øvrige problemer har gjort at lidelsene nesten ikke har vært til å holde ut.

I dag var jeg så dårlig at jeg måtte ringe fastlegen min, var virkelig redd for å kollapse totalt, men hun var ikke på jobb i dag.

Ringte å snakket med min nye psykolog på Voksen Psykiatrisk poliklinikk som jeg skal til i morgen.

Hun måtte gå en ny runde med legene der og nå hadde de en annen oppfatning en på mandag.

Nå mente de at jeg skal slutte med Xanor på sikt, men at jeg skal inn i ett seponeringsprogram og ikke måtte slutte brått !!!

Snakk om helomvending siden mandag da jeg absolutt ikke fikk i det hele tatt.

Har vært så syk siden mandag at dere aner ikke, og i tillegg så er jeg alene med fem barn og har ingen pårørende eller nettverk rundt meg.

Har faktisk trodd at jeg skulle dø disse siste dagene.

I tillegg har jeg hatt bivirknings problemer med den Truxal som jeg ble satt på som en erstatning for Xanor.

Har vært helt jævlig og INGEN skulle være nødt å gjennomgå det som jeg har vært igjennom de siste dagene :-(

Tok en Xanor for en time siden og føler meg relativt fin nå.

Lynna

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244755-nhd-og-dere-andre-hadde-rett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender deg mange støttende tanker. Håper de på DPSn får hjulpet deg på en fornuftig måte.

Kanskje er det en idé å forhøre seg der om det finnes en hjemmehjelps-ordning ala tidligere tiders husmorvikar, som kan gi deg avlastning med barna.

Enkelte steder i landet finnes det barnevakts-tilbud. Kanskje kan du på den måten få noen timer for deg selv der du kan "flate helt ut".

Hva med frivillighetssentralen? Finnes det et slikt tilbud der du bor?

Når de kan besøke eldre mennesker som sitter hjemme og savner selskap, kan de vel også besøke noen "selskapssyke" småtroll?

Dette tenker jeg at DPSn måtte kunne hjelpe deg med også.

Det er hele mennesket som trenger hjelp. Dette inkluderer etter mitt skjønn også den sosiale situasjonen individet lever i.

Mange varme tanker og ønsker om en god løsning til deg!

Jeg har selv brukt xanor i flere perioder, rundt 4 mg daglig. I følge felleskatalogen skal en trappe ned med 0.5 mg i uka. Og ikke raskere enn det. Det er derfor en skam at du har opplevd det du har. Nå gjør de det som står i felleskatalogen, og ikke gå raskere ned enn det. Jeg har denne gangen trappet ned med o.5 mg på 10 dager. La dem ikke presse deg under en uke, og henvis til felleskatalogen hvis de gjør det.

Vh

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...