Gjest kaneline Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har akkurat hatt 10 ect behandlinger. Det er to uker siden siste behandling. Da jeg fikk disse behandlingene var ting lettere. Da jeg fikk Ect ble lithionit seponert. Lamictal ble redusert til en dose som hos meg gir et speil på 11.Jeg hadde gode kramper alle gangene selv om jeg sto på Lamictal. Ett par dager etter siste behandling raste jeg ned i et psykisk smertehelvette som jeg ikke har opplevd på flere år. Smertehelvettet befinner jeg meg i ennå. Det er konstant, unntatt de timene etter at jeg har tatt Vival. Jeg har økt dosen Lamictal til 400 mg i dag. Lithionit ligger på 84. Bruker normalt å ligge på 42+84. Også har jeg ett tilleggsspørsmål: Før jeg startet opp med Lithinot prøvde jeg Cipralex jeg begynte å bli kraftig hypoman, kanskje manisk. Var våken tre døgn i full aktivitet. Legen tok bort Cipralexen og gav meg en monsterdose Nozinan for å få meg til å sovne. Jeg har prøvd Cipralex igjen også etter at jeg begynte med Lithonit under en dyp depresjon, men begynte å svinge kraftig. Jeg lurer på om dette alikevell kan være verdt å forsøke igjen dersom jeg ikke kommer ut av dette med de medisinene jeg står på? Hva tenker du? Utenfor sykehuset har jeg en del litt store, men normale livsbelastninger for tiden. Kanskje det har bidratt litt? Jeg kan jo være ekstra sårbar akkurat nå. Vet ikke jeg.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244779-kan-det-ha-noe-med-medisineringen-%C3%A5-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.