Gå til innhold

Bytte antidepressiva? NHD

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehus

Jeg har gått på Fontex i ett år og hadde god effekt av den inntil juni i år. Nå har jeg hatt et par mnd hvor jeg har vært veldig deprimert og suicidal. Dette begynte etter en slitsom periode på jobben i våres hvor jeg følte at jeg ikke strakk til pga underbemanning.

Tidligere har jeg prøvd Efexor, Cipramil, Aurorix, Seroxat og et par andre som jeg ikke husker. Dette har jeg gjort over en lang periode (ca. 15 år) og har brukt hver medisin i såpass lang tid at jeg burde fått effekt av de.

Jeg har som sagt vært deprimert i så og si 15 år og ble veldig glad og lettet over at Fontex fungerte. Men hva nå?

1.Kan Fontexen plutselig begynne å fungere igjen eller er det på tide å bytte til noe annet?

2.Hvis jeg prøver noe annet og det ikke funker, kan det da være en mulighet for at jeg kan begynne med Fontex igjen og at det igjen vil gi meg den effekten den gjorde tidligere?

Jeg går i tillegg i gruppeterapi.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244814-bytte-antidepressiva-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...