Gjest Surrehus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har gått på Fontex i ett år og hadde god effekt av den inntil juni i år. Nå har jeg hatt et par mnd hvor jeg har vært veldig deprimert og suicidal. Dette begynte etter en slitsom periode på jobben i våres hvor jeg følte at jeg ikke strakk til pga underbemanning. Tidligere har jeg prøvd Efexor, Cipramil, Aurorix, Seroxat og et par andre som jeg ikke husker. Dette har jeg gjort over en lang periode (ca. 15 år) og har brukt hver medisin i såpass lang tid at jeg burde fått effekt av de. Jeg har som sagt vært deprimert i så og si 15 år og ble veldig glad og lettet over at Fontex fungerte. Men hva nå? 1.Kan Fontexen plutselig begynne å fungere igjen eller er det på tide å bytte til noe annet? 2.Hvis jeg prøver noe annet og det ikke funker, kan det da være en mulighet for at jeg kan begynne med Fontex igjen og at det igjen vil gi meg den effekten den gjorde tidligere? Jeg går i tillegg i gruppeterapi. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244814-bytte-antidepressiva-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.