Gjest truxal Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Bruker Zeldox 60 mg morgen og 40 kveld. Sist jeg tok blodprøve var medisininnholdet godt under anbefalt nivå (husker ikke tallet). På tross av dette ble det ikke foretatt økning av dosen. Grunnen til at jeg tar 40 og ikke 60 mg kveld er at jeg bruker 150 mg Truxal mot uro og for søvn. Det viser seg at epilepsimedisinen jeg bruker, Tegretol tar 40 av effekten av Zeldox. Det jeg lurer på er om jeg har optimal effekt av Zeldox når nivået på blodprøven viser innhold under anbefalt nivå. Jeg har opplevd bedring av symptomer hver gang medisindosen er økt, slik som konsentrasjon, mimikk, tenkeevne m.m. Ønsket mitt er jo selvsagt optimal effekt av medisinen. Lurer også på hvor høyt jeg kan gå i dosering av Truxal. Blir ikke trøtt av den dosen jeg står på. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244844-niv%C3%A5-p%C3%A5-speil-effekt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.