Gå til innhold

Angst for å skrive her

Anbefalte innlegg

Fantom1365380824

Fikk skikkelig angst i dag for at jeg har skrevet så mye om meg selv på div forum. Angst for at dette kan brukes imot meg :( Har jo gjort noen dumme ting før og sånn og det har jeg jo skrevet litt om og også skrevet at jeg har kjørt litt med promille og en del etter å ha røkt hasj.. Er vel bare tull å tenke sånn, men huff.

Har jo bare skrevet under et nick da, men man kan jo lett finne ut hvem som sitter bak nicket. Trodde ikkedet var mulig, men, men.. Får holde meg kun til psykolog heretter :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244910-angst-for-%C3%A5-skrive-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nord-sør-vest-øst

Det er eg også. Har også skrevet mye om meg sjølv. Har plutselig blitt redd for at dei so veit namnet mitt her, kan bruka detta imot meg. Er også redd for at hvis eg skriv noko om andre i nærmiljøet, vil eg bli avslørt av dei fordi dei kanskje er på samme forum so meg og leser kva eg har skrevet. Ekkel følelse, eg føler meg deg!

Tro meg, politiet gidder ikke bruke så mye ressurser på en promillekjøring at de hadde tatt bryet med å sporet deg opp og grille deg for det du hadde skrevet. Men de kunne nok avslørt mange alvorlige kriminelle saker om de hadde hatt muligheten til å snoke her.

Fantom1365380824

Har skrevet en del her inne og ser man på de ulike innleggene så står det mye om meg og det kan virke som jeg driver med litt av hvert nå, men har stilt mest spørsmål ang ting jeg lurer på og noen spm for folk jeg kjenner. Det kan jo se ut som jeg driver med litt av hvert og vil ikke missforståes.. Trodde det var lett å bare finne ut hvem som er bak nicket/epostadr og gi brukeren konsekvenser.. Men det er vel neppe slik da når dere sier det..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...