Gjest Implusiv Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg kjøpte piller der i går og etter å ha gjennomført kjøpet så jeg at land utenfor EU må betale tollavgift? Noen som vet om det gjelder Norge og hva det evt er på?? Blir isåfall dyre piller, det der... Og en ting som slo meg, jeg kjøpte Reducil (veier 5-10 kilo for lite til at legen min vil gi meg det..), og det er lovlig, ikke sant??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estima Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei.....Reductil er et preparat som på en måte påvirker hypofysen til å ikke tenke på mat, alså du kommer sannynlighvis til å spise mindre. Men du må være serdeles forsiktig, økning av bodtrykket er en mulig bivirkning. Blodtrykket må ligge under 80 i undertrykk og aldri komme over 85 til 90(i undertrykk) Så å ta Reductil uten legetilsyn er ikke noen lur ide. Jeg selv er sykepleier og går på reductil, blodtrykket blir målt hver fjortene dag. KJEMPEVIKTIG 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Implusiv Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei.....Reductil er et preparat som på en måte påvirker hypofysen til å ikke tenke på mat, alså du kommer sannynlighvis til å spise mindre. Men du må være serdeles forsiktig, økning av bodtrykket er en mulig bivirkning. Blodtrykket må ligge under 80 i undertrykk og aldri komme over 85 til 90(i undertrykk) Så å ta Reductil uten legetilsyn er ikke noen lur ide. Jeg selv er sykepleier og går på reductil, blodtrykket blir målt hver fjortene dag. KJEMPEVIKTIG Jeg skal bestille time hos legen min når jeg mottar pillene og 14 dager frem i tid slik at jeg får målt blodtrykket. Vet ikke om jeg tørr å si at jeg har kjøpt Reducil på nettet og begynt med de eller om jeg bare skal be om å få målt blodtrykket generelt. Har vært litt plaget med lavt blodtrykk. 50/70 var det i sommer og nå er det 70/100. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wiito Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 kjøp deg en blodtrykksmåler så du kan måle det selv i det minste. Lag en avtale med deg selv om at du skal slutte om det blir høyt. Ansvaret for helsen din er nå ditt. Ingen du kan "skylde" på nå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estima Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg skal bestille time hos legen min når jeg mottar pillene og 14 dager frem i tid slik at jeg får målt blodtrykket. Vet ikke om jeg tørr å si at jeg har kjøpt Reducil på nettet og begynt med de eller om jeg bare skal be om å få målt blodtrykket generelt. Har vært litt plaget med lavt blodtrykk. 50/70 var det i sommer og nå er det 70/100. men ikke glem en ting da....blodtrykket kan stige etter noen uker. Tror jeg steg etter ca tre fire uker, så vær obs 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Not today Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det koster et par hundre kroner i toll tror jeg. Husker ikke akkurat, men mener det var noe sånt. Jeg brukte Reductil 1 mnd, og merket ingen verdens ting. Bortkasta penger for min del... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Not today igjen Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg sjekket nå, og så at jeg betalte kr 360 for toll når jeg kjøpte Reductil fra Lillepille i mars i år... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Implusiv jeg også:) Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det koster et par hundre kroner i toll tror jeg. Husker ikke akkurat, men mener det var noe sånt. Jeg brukte Reductil 1 mnd, og merket ingen verdens ting. Bortkasta penger for min del... Ikke jeg heller... Gikk opp 2 kg de 2 første ukene for jeg var så kvalm og uvell, så gikk jeg ned 1 kg de påfølgende 2 ukene ved at ejg i tillegg til pilla spiste Grete Roede mat!!! Har nå gått kun over til det!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MillaMy Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har handlet der flere ganger. P-piller, melatonin, paracet (Depon) og noen veldig gode migrenetabletter som heter Splentir. Det må betales moms på forsendelser over 200 NOK, men lovlig er det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det koster et par hundre kroner i toll tror jeg. Husker ikke akkurat, men mener det var noe sånt. Jeg brukte Reductil 1 mnd, og merket ingen verdens ting. Bortkasta penger for min del... *ler* Herregud...er det virkelig noen som ikke vet at det ikke finnes magiske slankepiller? Reductil er for de som er ALVORLIG overvektige, i forbindelse med at man legger om kostholdet og begynner med fysisk aktivitet etc. Det er ikke en pille som gjør at man automatisk mister mange kilo. "......................................" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pleiern Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 *ler* Herregud...er det virkelig noen som ikke vet at det ikke finnes magiske slankepiller? Reductil er for de som er ALVORLIG overvektige, i forbindelse med at man legger om kostholdet og begynner med fysisk aktivitet etc. Det er ikke en pille som gjør at man automatisk mister mange kilo. "......................................" Jo, faktisk det er den. Man merker ikke at man er sulten og spiser derfor mindre (mye mindre)... MEN det er ikke noe å anbefale for folk som skal ned 10 kg. De som skal ned 30-40 kg derimot, har så stor magesekk at den må venne seg til å spise mindre derfor brukes Reductil. Jobber til daglig med dette og ja, det er en "magisk" slankepille, men den påvirker hjernen medisinsk og derfor er den A Forbeholdt kunn visse grupper B Følges nøye opp av lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.