Ulrikke karolin Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg går til behandling på DPS. jeg har ikke gått mer en 4 ganger til denne psykologen, men har før gått 5 mnd på BUP.Jeg har diagnoser som a typisk anoreksi, sucidfale tanker, liten personlighets forstyrrelse og noen flere.. Jeg føler ikke psykologen bryr seg i det hele tatt, brukte sist time 20 min bare på å diskutere noe som ikke hadde noen betydning.Jeg sa det ikke spilte noen rolle og om vi kunne snakke om noe annet, han bare fortsatte.. jeg ble til slutt irritert og ville bare gå for det hadde ingen hensikt. Kan jeg bytte psykolog? er det frekt overfor psykologen? Hvordan gjør jeg det? jeg er som regel redd for alt, tørr ikke ringe, redd for å såre andre..osv=( Jeg tenker bare på døden hele tiden, har i epikrisen min siucidale tanker.. jeg vil ikke leve mer, men allikevel føler jeg at jeg bare tenker på døden.. Jeg føler jeg er i stand til å ta livet mitt, jeg kutter meg selv bare mer og mer for tiden=( jeg vil egentlig legge meg inn, men redd for at jeg ikke blir tatt på alvor, føler ikke psykologen gidder spørre meg om jeg har slike tanker osv.redd for å gå på legevakten for å ikke bli tatt på alvor, orker ikke bli avist der også. men på en måte spiller det vel ikke en rolle, da er det jo bare til å lytte til tankene å dø....tankekjør hele tiden..deppa orker nesten ingen ting..sitter på skolen med masken på, men masken kveler meg sakt hver dag. jeg er jo fungerende på en måte, ingen som leger merke til det, men jeg pines inne i meg. Jeg vil bare få fred, (dø) er da løsningen. hender jeg er redd meg selv! tror du det er en mulighet for at jeg kan bli lagt inn??? jeg vil bare ha hjelp, men psykologen hjelper ikke meg noe=( jeg er deprimert, og alt er klart ..jeg har metoden jeg skal bruke, planlagt begravelsen min, og har skreve avskjedsbrev. eneste som står igjen er den eksakte dagen. men vet det blir en helg, annen hver helg er jeg alene hjemme, og det blir den helgen! jeg sliter med sf..ikke at jeg ser tynn ut på noen måte.,. men jeg spiser ikke mye..noen som jeg vet gjennom å bli fortalt at gjør meg mer deprimert, men er jo ikke så jæ*** lett å snu..=( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244986-nhd-kan-du-svare-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 1. Du må være litt mer frempå. Psykologen kan ikke vite om et tema er relevant eller ikke om vedkommende ikke får noen tilbakemelding fra deg. Start neste time med å si: "I dag har jeg størst behov for å snakke om dette......". Ingen grunn til å bytte behandler før dere har diskutert hva det er viktig å snakke om. 2. Med de problemer du har, må du ikke forvente stor endring/bedring fra time til time. Dette vil bli en lang prosess. 3. Behandlere leser ikke tanker. Om du har sterke selvskadeønsker og vil ha hjelp for dette, må du bringe det på bane i timen. Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244986-nhd-kan-du-svare-meg/#findComment-1907564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke karolin Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 1. Du må være litt mer frempå. Psykologen kan ikke vite om et tema er relevant eller ikke om vedkommende ikke får noen tilbakemelding fra deg. Start neste time med å si: "I dag har jeg størst behov for å snakke om dette......". Ingen grunn til å bytte behandler før dere har diskutert hva det er viktig å snakke om. 2. Med de problemer du har, må du ikke forvente stor endring/bedring fra time til time. Dette vil bli en lang prosess. 3. Behandlere leser ikke tanker. Om du har sterke selvskadeønsker og vil ha hjelp for dette, må du bringe det på bane i timen. Lykke til :-) jeg skal prøve og begynne timen med det! men jeg prøvde sist komme inn på dette med maten,men følte bare han raste igjennom det i en stor fart..jeg prøvde si noe,men ble liksom ikke hørt. vet han ikke kan snu mine spiseproblemer, det må jeg gjøre selv. men han skal vel gjerne hjelpe meg!!! jeg klarer ikke hverdagene lengre... kan jeg evtuellt høre me han om en innleggelse?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244986-nhd-kan-du-svare-meg/#findComment-1907868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.