Gå til innhold

Zoloft

Anbefalte innlegg

Har begynt selvmedisinere meg med zoloft som jeg tidligere har gått på. Føler meg lite engasjert til å få prgress i livet mitt, derfor begynte jeg med pillene igjen.

Da jeg tidligere gikk på disse funket det btra for meg, utenom når jeg økte dosen til 100 mg, fikk jeg diarè. Jeg går på 50 mg som det står er begynnerdose de første 2 ukene, deretter vil jeg evnt. prøve med 100 mg zoloft.

Kjente virkningen av pillen allerede første dagen... Akkurat som jeg ble tvunget til å smile å være glad og opplagt. Men merker jeg blir veldig trøtt og gjesper stadig.

Er det noen andre som har gått/går på denne medisinen? Vil gjerne vite hva slags problemer dere har hatr siden dere har begynt med akkureat disse.

Når det gjelder meg, har jeg prøvd alt av lykkepiller spm er, men zoloft er det eneste jeg kan huske som funket for meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245015-zoloft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...