Gå til innhold

Klarer ikke å fullføre noe... Hvorfor???

Anbefalte innlegg

Har fått kjempefine tilbud fra Aetat om omskolering på Yrkesrettet attføring. Jeg har forsøkt, men KLARER IKKE å fullføre. Det blir bare "halvgått".

Sånn har det vært med meg hele tida siden begynnelsen av 20-årene. Kunne hatt en god utdannlese, og jeg mangler kun et halvt år (et mellomfagstillegg), men har jeg klart å fullføre det? Nei... Lurer på hvorfor... Noen som kjenner seg igjen, eller som vet hvorfor?

Fortsetter under...

Utredet for AD(HD)? Tenker på konsentrasjonsvansker, en venninne av meg har det på akkurat samme måte. Begynner på tusen ting men får aldri fullført. Hun er under utredning for AD(HD) nå.

Bare en tanke.

Takk for svar, men jeg er HELT SIKKER på at jeg ikke har AD/HD. Har andre diagnoser, men ikke den. Men takk for svar! :-)

Takk for svar, men jeg er HELT SIKKER på at jeg ikke har AD/HD. Har andre diagnoser, men ikke den. Men takk for svar! :-)

Kjenner meg veldig godt igjen Hei33. Den eneste måten jeg klarer å gjennomføre noe som helst på er å dele oppgaven opp i små biter.

Jeg har også blitt student igjen og må hver dag minne meg selv på å ta et skritt av gangen. Akkurat nå prøver jeg å la være å tenke så veldig mye fremover. Da skjærer det seg.

Håper og ønsker at du finner en måte du kan få det til på.

Klem fra meg

Kjenner meg veldig godt igjen Hei33. Den eneste måten jeg klarer å gjennomføre noe som helst på er å dele oppgaven opp i små biter.

Jeg har også blitt student igjen og må hver dag minne meg selv på å ta et skritt av gangen. Akkurat nå prøver jeg å la være å tenke så veldig mye fremover. Da skjærer det seg.

Håper og ønsker at du finner en måte du kan få det til på.

Klem fra meg

Takk for det, Aramir! :-) Ønsker også deg lykke til med studiene, og jeg håper du vil klare deg fint! Vi får ta et skritt av gangen.

Klem tilbake til deg :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...