Gå til innhold

ECT og emosjonelt ustabil pf

Gjest Hvorfor dårligere effekt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje fordi depresjonen da gjerne kommer som en følge av følgene av personlighetsforstyrrelsen?

Men hva hjelper mot emosjonell ustabil pf. da?

I mitt tilfelle så funker ikke medisiner, likevel får jeg ikke prøve ECT.

Hvorfor er de så redde for å gi ECT? jeg mener, når ikke medisiner eller annet virker?er innlagt, og har vært det flere steder....men ingen vil gi ECT. Fordi de sier at det er feil type depresjon. At siden det svinger, så vil ikke ECT fungere.....

Frustrerende....

Hvorfor er de så redde for å gi ECT? jeg mener, når ikke medisiner eller annet virker?er innlagt, og har vært det flere steder....men ingen vil gi ECT. Fordi de sier at det er feil type depresjon. At siden det svinger, så vil ikke ECT fungere.....

Frustrerende....

Slik jeg har skjønt det er den viktigste behandlingen mot eupf. lanvarig mest kognitiv psykoterapi der en jobber hardt med seg selv.

Jeg vet det gies medisiner. Kan du ikke spørre NHD om hvilke disse er (kanskje du har fått feil medisiner)?

Ect kan kanskje dempe depresjon hos deg mens det foregår, men hva hjelper det når følgene av personlighetsforstyrrelsen sannsynligvis vil gjøre deg dårlig i løpet av en uke?

Livet er hardt, og livet er urettferdig. Det vet jeg alt om dessverre. Mist ikke trua på at ting ettervert blir bedre. Og så gjelder det å se fremgang i små ting....

Gjest kanskjedetkanskje

Frustrerende....

Langvarig terapi (er visst en type adferdsterapi som har vist seg mest effektivt), hvor en møter opp hver gang, er åpen og ærlig med behandleren, og virkelig prøver uansett hvor hardt det stritter i mot.

En god del får medisiner i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...