Gå til innhold

hvor syk må man være...

Anbefalte innlegg

Gjest ikke syk nok

for å få hjelp? Jeg klarer ikke plassere meg selv. Er ofte lei meg, har problemer med å tenke lyst på fremtiden, ta avgjørelser, osv. Jeg føler meg helt utmattet selv om jeg verken har mye ansvar hjemme, eller overtid på jobb. Jeg lever i det hele tatt harmonisk, men i kroppen min er det alt annet enn harmoni.

Jeg har et spiseproblem, men ingen alvorlig spiseforstyrrelse. Jeg har alltid behov for å spise mye, og spesielt masse søtsaker når jeg er sliten. Prøver å styre trangen er redd for å legge på meg. Fordøyelsen er ofte i ulage, og spesielt hvis det er noe jeg gruer meg til.

Jeg har en jobb som jeg liker, men jeg føler at det er forferdelig tungt. Jeg har mye vondt i hodet pga stive nakkemuskler. Jeg ligger rett ut etter jobb og har problemre med å ta meg av ting som husarbeid og innkjøp osv..

Jeg har en samboer,og jeg føler at min helse er en belastning på forholdet. Jeg orker ikke ha sex, jeg er ofte irritabel, og er for sliten til å finne på ting. Det er vanskelig for meg å være sammen med hans venner pga min angst.

Dette har vart i flere år, mer eller mindre, jeg har forsøkt medisiner uten at det har hatt noen effekt. Vil gjerne prøve psykolog. Sånn det er blitt nå kan jeg ikke se for meg at jeg kan klare dette her mer. Og jeg har mistet troen på at det kan bli bedre. Kanskje jeg bare skal ha det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245658-hvor-syk-m%C3%A5-man-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg skjønner deg kjempe godt!

Jeg har det likt som deg på mange måter.Jeg har hele tiden det problemet med tvangstanker som sier at jeg ikke liker kjæresten nok tross for at jeg egentlig gjør dette!

Jeg kjenner meg igjen i deg med den spisingen.Jeg spiser så utrolig masse men prøver å styre meg men det går sjelden bra:(

Jeg har liten sexlyst og blir lett irritabel mot samboeren,Kjempe slitsomt for han.

Har vært sykemeldt siden juni og er kjempe forvirret over hva jeg skal gjøre mht jobben osv.. liker den egentlig ikke så godt heller:(

Du er ikke alene!Husk det!!

Klem til deg!

Hei.....

Leit at du sliter slik... Men jeg forsto ikke helt teksten på innlegget ditt.

Er det slik at du ikke får hjelp fordi du ikke er syk nok?

Har du vært i kontakt med psykologer som har sagt det?

Det virker rart på meg..

Generelt er det jo lang ventetid nå for tiden.

Noen er heldige og kommer inn tidligere.

Uansett, jo før du søker hjelp jo tidligere får du den.

Lurer litt på om det var din vurdering av deg selv og ikke hjelpeapparatet som sier at du ikke er syk nok.

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...