Gjest nio Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Kan barn få i seg for mye D-vitaminer av å ta tran og drikke eksta lett lettmelk med ekstra d-vitaminer? Hvor bra er det at barn drikker biola. De får et glass om morgenen. Er litt urolig for at den kan inneholde vel mye suker, bruker den med bringebær smak. Lurer også på om gravide kan spise umodnet ost? Hva med barn? Kan jeg som gravid spise røkt pålegg? Det ble mange spørsmål dette... Er veldig takknemmelig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Kan barn få i seg for mye D-vitaminer av å ta tran og drikke eksta lett lettmelk med ekstra d-vitaminer? Nei, det blir ikke for mye D-vitamin. Hvor bra er det at barn drikker biola. De får et glass om morgenen. Er litt urolig for at den kan inneholde vel mye suker, bruker den med bringebær smak. Det er ganske mye sukker i den smakssatte Biolaen. Men 1 glass om dagen går vel greit. Lurer også på om gravide kan spise umodnet ost? Hva med barn? Så lenge den er paseurisert - og bortimot alle ostene solgt i Norge er det. Kan jeg som gravid spise røkt pålegg? Så lenge kjøttet er gjennomkokt eller gjennomstekt kan du spise det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nio Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Kan barn få i seg for mye D-vitaminer av å ta tran og drikke eksta lett lettmelk med ekstra d-vitaminer? Nei, det blir ikke for mye D-vitamin. Hvor bra er det at barn drikker biola. De får et glass om morgenen. Er litt urolig for at den kan inneholde vel mye suker, bruker den med bringebær smak. Det er ganske mye sukker i den smakssatte Biolaen. Men 1 glass om dagen går vel greit. Lurer også på om gravide kan spise umodnet ost? Hva med barn? Så lenge den er paseurisert - og bortimot alle ostene solgt i Norge er det. Kan jeg som gravid spise røkt pålegg? Så lenge kjøttet er gjennomkokt eller gjennomstekt kan du spise det. Takker for svar:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.