Gjest EnLitenKattepus Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hva liker dere best? Bart, skjegg, glattbarbert, kinnskjegg, spisskjegg eller.. Hår på brystet? Hva er deiligst? 0 Siter
Gjest litt hår må man ha Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Bart= NEI: det stikker ved kyss. Skjegg = Kommer an på om det er trimmet, langt eller kort, men generelt nei... Glattbarbert= Ja, i ansiktet vel å merke.:0) Kinnskjegg= kommer an på mannen, men generelt for "Elvis-aktig. Hår på brystet= Litt er ok, men ikke mye. Men for all del= Ikke barbert! Hva er deiligst? Må være en MANN ikke en gutt.:0) Men ikke en bustikrøll! 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Liker hverken bart eller skjegg, men enkelte kler sånn to, tre dagers langt skjegg. Angående hår på brystet eller ikke, så er begge deler helt greit for meg. Hår på ryggen derimot liker jeg ikke,det er turn off for meg, men heldigvis er smaken forskjellig:) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Bart= NEI: det stikker ved kyss. Skjegg = Kommer an på om det er trimmet, langt eller kort, men generelt nei... Glattbarbert= Ja, i ansiktet vel å merke.:0) Kinnskjegg= kommer an på mannen, men generelt for "Elvis-aktig. Hår på brystet= Litt er ok, men ikke mye. Men for all del= Ikke barbert! Hva er deiligst? Må være en MANN ikke en gutt.:0) Men ikke en bustikrøll! Godt svar! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Bart? Urk, nei! Skjegg? Tredagersskjegg er fint. Men ikke noe mer. Kinnskjegg? Usj. Hår på brystet? Ikke noe imot det, bare det ikke blir for mye. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Liker hår på brystet, og armene og legger. Skjegg kommer helt an på hva han kler. helst uten, men der går estetikken foran. Men hår på brystet er bare såååå sexy, og sånn liten løype ned fra magen. *sukk* 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 gi meg nå for all del hår! hårhårhårhårhår! men ikke stive tuster i ansiktet som skraper meg opp når jeg skal bort å kose med mannen. hår.... 0 Siter
ekte nick Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg syns skjegg er koselig, enten litt eller mellom lite, ikke altfor stort. Bart uten skjegg liker jeg derimot ikke. Glattbarbert er helt ok. Spisskjegg er stygt og kinnskjegg er latterlig. Hår på brystet liker jeg veldig godt. 0 Siter
soleil Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hva liker dere best? Bart, skjegg, glattbarbert, kinnskjegg, spisskjegg eller.. - Ikke bart, men ok om han har skjegg eller smultring om det passer til typen. Og om det ser noenlunde fresht ut. Ikke skjegg med staffelikokker og matrester, nei.. usj... Hår på brystet? Ja, gjerne det, men ber han ikke om å gå til legen for å få testosteron om han ikke har det. Godt med noen kosehår, men så liker jeg til og med å snuse litt i armhulen. Litt sært? Hva er deiligst? Det er ikke SÅ viktig det her, men syns det er fint med litt hår, jeg. Flekkvis hårvekst på ryggen er ikke av det mest sjarmerende og ikke om det stikker opp tykke tufser med hår over skjortekragen heller. Nedentil kan det gjerne trimmes, men jeg blir litt flirfull om det er glattbarbert. Syns heller ikke mannelegger bør barberes. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Glattbarbert er best. Desverre er kjæresten ikke så flink til å barbere seg, så det blir mye stubb. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 ja takk, begge deler. Bryr meg ikke, mannen kan være barbert eller har masse hår. Det betyr på en måte ikke noe særlig for meg. 0 Siter
Gjest masse renslig hår Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg liker bart, litt kortkort skjegg og masse hår på brystet og hodet.Masse hår overalt, men det må være complite velstelt og ikke langt skjegg og langt hår med hestehale. Ikke gjengrodd ansikt heller, men en moderne og velstelt variant, ikke grått. Kunne aldri tenkt meg å vært sammen med en skalla mann forresten. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Bart - hos ytterst få skjegg - hos enda færre glattbarbert - best kinnskjegg - ÆSJ spisskjegg - fysj og æsj Hår på brystet? Ja takk! Hva er deiligst? Vel, det er mannen min, det!!! 0 Siter
Speak Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Glattbarbert. 3-dagers skjegg kan være veldig flott å se på, men ikke så deilig. Litt hår på brystet er flott. Flottere med litt lite hår enn litt mye kroppshår. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 "Bart, skjegg, glattbarbert, kinnskjegg, spisskjegg eller.." Kan godt være glattbarbis i ansiktet synes jeg. "Hår på brystet?" Nammis! "Hva er deiligst?" Naturlig kroppsbehåring, men ansiktet kan som sagt barberes helt. 0 Siter
KaVa Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Bart - iiiiiiiii - ekkelt! Helskjegg - koselig, men ikke sexy. flippskjegg, smultring og alle andre avarter - uff og uff "glemt å barbere seg i to dager" - OK. Glatt og fin - best Hår på brystet - i moderate mengder Hår på ryggen - helst ikke.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg liker bart, litt kortkort skjegg og masse hår på brystet og hodet.Masse hår overalt, men det må være complite velstelt og ikke langt skjegg og langt hår med hestehale. Ikke gjengrodd ansikt heller, men en moderne og velstelt variant, ikke grått. Kunne aldri tenkt meg å vært sammen med en skalla mann forresten. "Kunne aldri tenkt meg å vært sammen med en skalla mann forresten." Næhei? Nå blir vel langt de fleste menn tynnere i håret med åra, men du har kanskje tenkt å holde deg til unggutta hele livet? 0 Siter
KaVa Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg liker bart, litt kortkort skjegg og masse hår på brystet og hodet.Masse hår overalt, men det må være complite velstelt og ikke langt skjegg og langt hår med hestehale. Ikke gjengrodd ansikt heller, men en moderne og velstelt variant, ikke grått. Kunne aldri tenkt meg å vært sammen med en skalla mann forresten. Åh, det finnes da mange sexy menn uten hår på hodet! Hentesveis, derimot.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.