Gå til innhold

Apropos frisyrer 'nedentil'


Gjest heffalumpen

Anbefalte innlegg

Gjest heffalumpen

Hva er galt med en flott naturlig dusk? Synes det ser rart ut når voksne jenter på 30 ser ut som de ikke har kommet i puberteten ennå...

Men så er jeg fra steinaldern kanskje....hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    40

  • ylvali1365381015

    37

  • Sofline

    14

  • flisa

    13

ylvali1365381015

jeg er enig med deg jeg. men så er vi sikkert ikke siviliserte nok da. rå og dyriske, for å si det rett ut-perverse, kanskje?

;-)

ikke redde for en voksen seksualitet, iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

kanskje bedre egnet på seksualitet, men noen 'busker' er rene urskoger.

Noen liker, andre ikke.

har du vandret i en annens urskog, og kjent det mangfold av lukter og inntrykk det gir?

og har du vandret i en ørken eller over steppe på jakt etter _noe_ som gir inntrykk- annet enn øde- et gudsforlatt landskap der ingen kan slå seg ned, drikke av safter og kjenne dyret i seg slumre under overflaten.

sevja stiger i en skog, der variasjonen i landskapet gir hvile til en vandrer i livets kolde isøde. der hører vandreren hjemme, der finner han seg selv, som _mamm_ og som _kvinne_.

:-)))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med mine runde hofter og pupper ser jeg neppe ut som jeg ikke har kommet i puberteten.

Selv om jeg er glatt.

Må nok mer til enn fjerne håret der nede for å få en voksen kvinnekropp til å se ut som et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ylvali1365381015

har du vandret i en annens urskog, og kjent det mangfold av lukter og inntrykk det gir?

og har du vandret i en ørken eller over steppe på jakt etter _noe_ som gir inntrykk- annet enn øde- et gudsforlatt landskap der ingen kan slå seg ned, drikke av safter og kjenne dyret i seg slumre under overflaten.

sevja stiger i en skog, der variasjonen i landskapet gir hvile til en vandrer i livets kolde isøde. der hører vandreren hjemme, der finner han seg selv, som _mamm_ og som _kvinne_.

:-)))))))

meg og taster i kveld....

mann, for h*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du vandret i en annens urskog, og kjent det mangfold av lukter og inntrykk det gir?

og har du vandret i en ørken eller over steppe på jakt etter _noe_ som gir inntrykk- annet enn øde- et gudsforlatt landskap der ingen kan slå seg ned, drikke av safter og kjenne dyret i seg slumre under overflaten.

sevja stiger i en skog, der variasjonen i landskapet gir hvile til en vandrer i livets kolde isøde. der hører vandreren hjemme, der finner han seg selv, som _mamm_ og som _kvinne_.

:-)))))))

Jeg vet ikke helt hva den teksten der gjorde med meg, men jeg fikk veldig lyst på saft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

med mine runde hofter og pupper ser jeg neppe ut som jeg ikke har kommet i puberteten.

Selv om jeg er glatt.

Må nok mer til enn fjerne håret der nede for å få en voksen kvinnekropp til å se ut som et barn.

der tar du feil- du ser ut som en unge som har tatt operasjoner for å se voksen ut, gjør du! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kom det samme, forslitte "argumentet" igjen. For n-te gang: En 30 år gammel kvinne kan aldri se ut som en prepubertal jentunge - uansett mye eller ingenting hår. Det blir like dumt som å si at en 45 år skallet mann ser ut som en baby, fordi babyer heller ikke har hår på hodet.

Og til spørsmålet: Nei, det er selvfølgelig ikke noe galt med en naturlig dusk. Det er et spørsmål om smak, og mote.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du vandret i en annens urskog, og kjent det mangfold av lukter og inntrykk det gir?

og har du vandret i en ørken eller over steppe på jakt etter _noe_ som gir inntrykk- annet enn øde- et gudsforlatt landskap der ingen kan slå seg ned, drikke av safter og kjenne dyret i seg slumre under overflaten.

sevja stiger i en skog, der variasjonen i landskapet gir hvile til en vandrer i livets kolde isøde. der hører vandreren hjemme, der finner han seg selv, som _mamm_ og som _kvinne_.

:-)))))))

Til tross for det poetiske innslaget, står jeg fast ved at det er different strokes for different folks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig med deg jeg. men så er vi sikkert ikke siviliserte nok da. rå og dyriske, for å si det rett ut-perverse, kanskje?

;-)

ikke redde for en voksen seksualitet, iallefall!

Hvis du klarer å definere hvordan en ubarbert seksuelitet er mer _voksen_ enn en barbert en, så vil jeg gjerne høre det.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ingenting galt i å ha dusk nedentil (nå er jeg ikke mann da). Jeg lurer fælt på hva menn som påstår de ikke tåler kjønnshår hos kvinner gjorde før det ble moderne å barbere av seg det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Til tross for det poetiske innslaget, står jeg fast ved at det er different strokes for different folks :)

ja, det kan man si.

det innlegget var mest en spøk med min indre stemme, som umiddelbart begynte å messe da jeg leste innlegget. ;-) er vel bare for trøtt, tenker jeg. da skjer det stadig slikt i mitt hode.

mnh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingenting galt i å ha dusk nedentil (nå er jeg ikke mann da). Jeg lurer fælt på hva menn som påstår de ikke tåler kjønnshår hos kvinner gjorde før det ble moderne å barbere av seg det meste.

Tja, har du preferanser på mannen da ?

Uflidd, langt hår, bart, skjegg, glattbarbert, preferanser på klær,lukt eller annet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det kan man si.

det innlegget var mest en spøk med min indre stemme, som umiddelbart begynte å messe da jeg leste innlegget. ;-) er vel bare for trøtt, tenker jeg. da skjer det stadig slikt i mitt hode.

mnh,

Jeg tror ikke på spøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnLitenKattepus

Jeg ser ingenting galt i å ha dusk nedentil (nå er jeg ikke mann da). Jeg lurer fælt på hva menn som påstår de ikke tåler kjønnshår hos kvinner gjorde før det ble moderne å barbere av seg det meste.

De var sikkert raske med å slenge frem barberkniven?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har du preferanser på mannen da ?

Uflidd, langt hår, bart, skjegg, glattbarbert, preferanser på klær,lukt eller annet ?

Jeg er fornøyd med den mannen jeg har. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...