Gå til innhold

Apropos frisyrer 'nedentil'


Gjest heffalumpen

Anbefalte innlegg

Jeg ser ingenting galt i å ha dusk nedentil (nå er jeg ikke mann da). Jeg lurer fælt på hva menn som påstår de ikke tåler kjønnshår hos kvinner gjorde før det ble moderne å barbere av seg det meste.

Gikk de løs på unger da eller?

Fy flate, tenk å tenne på hudfarget tiss når man er voksen. Er nesten alle menn litt pedofile?

Heldigvis er ikke min sånn, han synes det er like frastøtende å tenke på som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    40

  • ylvali1365381015

    37

  • Sofline

    14

  • flisa

    13

*LOL*

Le må du bare gjøre, men du vrir jo noe som i utgangspunktet var en diskusjon om sak over til personfokusering. Det gidder jeg ikke følge opp.

Forøvrig er det jo litt morsomt at du plutselig "ikke har noen formening" om det, etter først å ha påstått at voksne, barberte kvinner ser ut som barn, og deretter at skallede menn ikke barberer seg :-)

Hvis du skal svare på dette, så prøv nå å hold deg til saken. Hvis du ikke klarer å la være å gå på person, så er det like greit å la være å svare.

"......................................"

Halloen! Sjekk hva jeg har skrevet en gang til. Har aldri skrevet at barberte kvinner ser ut som barn.....

Det var det en annen som sa. Min mening er at barbering er en frivillig sak, mens babyer og *de ekte* skallede ikke har noen valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Hvorfor bruke ord som "barnerumpe" etc.? (I tillegg til at du ikke svarer når jeg plukker påstandene dine fra hverandre lenger nede her...:-) ) Er det for å provosere? Er det egentlig nødvendig? Du provoserer sikkert noen - det er ikke det - men det er ganske så meningsløst.

Dette var helt seriøst ment, hvis du lurte.

"..........................................."

joda, jeg svarer og svarer jeg, både her og der i tråden. skriver så mine stakkars små, nette fingre blir aldeles spastiske her.

jeg sier aldri ting kun for å provosere. jeg mener noe i varierende grad, av og til ispedd litt ironi, selvironi eller spissformuleringer.

barnerumpe brukes ikke uten grunn: nemlig den simple grunn at det er barnerumper som er helt glatte. derav uttrykket.

(før noen sensasjonslystne mennesker måtte sprite opp sexen sin ved å barbere seg også nedentil ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk de løs på unger da eller?

Fy flate, tenk å tenne på hudfarget tiss når man er voksen. Er nesten alle menn litt pedofile?

Heldigvis er ikke min sånn, han synes det er like frastøtende å tenke på som meg.

Ja du har nok en klok og omtenksom mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kom det samme, forslitte "argumentet" igjen. For n-te gang: En 30 år gammel kvinne kan aldri se ut som en prepubertal jentunge - uansett mye eller ingenting hår. Det blir like dumt som å si at en 45 år skallet mann ser ut som en baby, fordi babyer heller ikke har hår på hodet.

Og til spørsmålet: Nei, det er selvfølgelig ikke noe galt med en naturlig dusk. Det er et spørsmål om smak, og mote.

"........................................."

Da vet du ikke mye.

En tiss er en tiss, uten hår ser to tisser like ut, forskjellen må da være kun størrelsen.

Et babyhode og et skallete mannehode ser også like ut, bare i forskjellige størrelser.

Jeg vil dog påpeke at en tiss og et hode er to forskjellige ting, og at det du mister ufrivillig er noe helt annet enn det du fjerner med bevisst overlegg. :)

Ehhh.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk de løs på unger da eller?

Fy flate, tenk å tenne på hudfarget tiss når man er voksen. Er nesten alle menn litt pedofile?

Heldigvis er ikke min sånn, han synes det er like frastøtende å tenke på som meg.

Det var nok ikke like mange som likte barbert før den moten var oppfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Jeg er overhodet ikke ute etter å "ta deg" eller å være "ugem". Men det er klart jeg plukker noe slik fra hverandre. Man trenger ikke engang være spesiellt opptatt av logikk for å falle for den fristelsen :-)

".........................................."

nei, dersom man har sine logiske briller på så. av og til forstår man et innlegg mer korrekt uten dem. men ikke alltid så lett å vite når det er tid for å bytte briller. du kjenner meg jo ikke, men hadde du gjrt det ville du visst hvilken modus jeg var i. og tatt det for en humoristisk lek med ord og egne meninger.

:-)

nå er det natti-natti for meg, ser jeg. huff, som tiden flyr her inne!

snakkes vel snart, temker jeg!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Jeg syns nesten det er sjeldent å se dusk nå for tiden jeg! I offentlige garderober/dusjer - er de fleste fra 17 - noen og femti - like ofte glattbarberte - eller de har bare en pen stripe med hår . . Jeg syns det er pent -ser ut som de er trygge på seg selv og sin seksualitet og steller godt med seg selv.

stelle og stelle fru flis!

jeg er da både trygg og god og alt sånt visvas, selv om min lille dusk er intakt! ;-)

og ja, jeg både bader of vasker meg, parfymerer meg til og med- ikke uren vet du, selv om ikke andre ser spalten min.

velstelt også, sminke og greier, men altså:dusk intakt. og det forblir den.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ylvali1365381015

Javisst. Fra skogmus til ribba høne. Fundamentalt annerledes :-)

"........................................."

er det nå jeg skal tenke: mmmm...ribba høne? men nei så menn, ribba høne er en nuppete og illeluktende assosiasjon. innbyr ikke til min erotiske fantasi.

derimot er skogmus en meget søt skapning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Da vet du ikke mye.

En tiss er en tiss, uten hår ser to tisser like ut, forskjellen må da være kun størrelsen.

Et babyhode og et skallete mannehode ser også like ut, bare i forskjellige størrelser.

Jeg vil dog påpeke at en tiss og et hode er to forskjellige ting, og at det du mister ufrivillig er noe helt annet enn det du fjerner med bevisst overlegg. :)

Ehhh.........

hør! hør!

en klok en her.

(ikke ironisk ment)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, jeg svarer og svarer jeg, både her og der i tråden. skriver så mine stakkars små, nette fingre blir aldeles spastiske her.

jeg sier aldri ting kun for å provosere. jeg mener noe i varierende grad, av og til ispedd litt ironi, selvironi eller spissformuleringer.

barnerumpe brukes ikke uten grunn: nemlig den simple grunn at det er barnerumper som er helt glatte. derav uttrykket.

(før noen sensasjonslystne mennesker måtte sprite opp sexen sin ved å barbere seg også nedentil ;-))

Jeg håper ikke du snakker som du har vett til, for du vet veldig, veldig lite om dette. No offense.

Først litt logikk: En sten kan ikke fly. Mor Lille kan ikke fly. Ergo er Mor Lille en sten, ikke sant? Et barn har hårløst kjønn. En 30 årig kvinne som barberer bort alt håret har "hårløst" kjønn. Ergo er denne kvinnen som et barn, ikke sant?

Et barn har ikke hår under armene. Det har neppe du heller. Ergo ser du ut som et barn, ikke sant? Det samme gjelder også leggene. (Her må du gjerne forsøke å finne en forskjell mellom hår under armene/på leggene og i skrittet. Men jeg advarer deg: Den forskjellen eksisterer ikke.)

Du skjønner selvsagt at det ikke er sånn. Og dermed er det også unødvendig å provosere på den måten - med mindre du kun er ute etter ukonstruktive provokasjoner. For meg personlig, så preller påstander om at jeg er "pervers" etc. av som vann på gåsa. Men det hindrer ikke at jeg, i sakens øyemed, blir "saklig provosert" av slik grov uforstand. (Jeg liker forøvrig alle varianter av kvinner og kjønn.)

Så en lynkjapp og overfladisk historieleksjon, siden du kunnskapsløst nok bruker begrepet "sensasjonslystne" og "spriter opp" i forbindelse med sexlivet. I araberverenden, gjerne i forbindelse med Islam (som det meste derfra er), så har det i mange samfunn vært nermest lovpålagt å barbere vekk kjønnshår - siden før middelalderen. I diverse hoff og andre adelige sammenhenger opp gjennom historien, hvor moter florerte i større grad enn blant vanlige folk, har det tvært en mote som har kommet og gått mange, mange ganger. Det samme gjelder i mange andre deler av verden, og i andre samfunnslag.

Det er altså ikke på noen måte noe nytt, eller noe "sensasjonellt".

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abrahamsen

Hvorfor bruke ord som "barnerumpe" etc.? (I tillegg til at du ikke svarer når jeg plukker påstandene dine fra hverandre lenger nede her...:-) ) Er det for å provosere? Er det egentlig nødvendig? Du provoserer sikkert noen - det er ikke det - men det er ganske så meningsløst.

Dette var helt seriøst ment, hvis du lurte.

"..........................................."

"Plukker påstandene fra hverandre"

Det er Prozak i et nøtteskall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hør! hør!

en klok en her.

(ikke ironisk ment)

Hvis du _ikke_ mente det ironisk, så må jeg desverre si at du ikke har mye å fare med, mellom ørene. Jeg tror til og med vedkommende som skrev det er fullstendig klar over hvor absurd det var. Derav "Ehh..." på slutten.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnLitenKattepus

Også mulig. Eller kanskje de ikke tenkte over at det var en mulighet.

Før i tiden trengte vi kjønnsbehåringen som beskyttelse (mot kulde bla.) også.

Og det er ikke lenge siden kvinner begynte å bruke truse..

Tror det er under 100 år siden.

Vi skulle til enhver tid være tilgjengelig for mannen; derfor truseløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...