Gå til innhold

Apropos frisyrer 'nedentil'


Gjest heffalumpen

Anbefalte innlegg

Hva som er galt med en "flott" (et forferdelig misvisende ord ...) dusk nedentil?

Hva er galt med gorillahår på ryggen eller ilker på puppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    40

  • ylvali1365381015

    37

  • Sofline

    14

  • flisa

    13

jeg har prøvd mye forskjellig selv, var glatt i noen år. Helt til jeg fikk en type som ba meg la det vokse. Så gjorde jeg det. Og har hatt hår siden. Har prøvd forskjellige "frisyrer" da. Flystripe f.eks. likte jeg dårlig.

Nei har funnet ut at jeg trives best med en liten dusk som jeg stusser litt i blant, barberer selvsagt bikinilinja (og litt innenfor denne), og mellom beina! Men om sambo ytrer noen ønsker om hvordan han vil jeg skal ha det, så bøyer jeg meg lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig. Og han ser selvfølgelig ut som en baby, ikke sant? :-)

"......................................."

Selvsagt. Ser ikke forskjell på han og sønnen hans som er en måned gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hvis det er kun kjønnshår som avgjør hvorvidt det ser ut som om en har kommet i puberten eller ikke når en er tredve har burde en ha viktigere ting å grunne over enn dusk eller ei..;-P

Forøvrig er det samme for meg hvordan andre damer velger å se ut nedentil, men jeg synes jo a full bush er jæskla uskjønt..:-o Jeg synes det er fint med en liten stripe, noe velfrisert, men jeg synes det er mest komfortabelt med ikkeno..Men nå liker ikke jeg kroppshår på damer (les meg selv) i det hele tatt, jeg har liten toleranse, og har hatt det siden før det ble helt trendy med glatt..

Men du er i majoritet med preferansene dine, hører jeg..Det blir vist trend med både dusker, armhulekost og fullt utvokste leggehår..Uansett hvor blæh jeg personlig finner det.;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har vel sex med hele kvinnen eller? :)

Jeg har hørt om at det i visse kulturer begås sex ved at paret har et laken mellom seg med bare et lite hull akkurat stort nok til fysisk kontakt....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blomsterløk

Jeg har hørt om at det i visse kulturer begås sex ved at paret har et laken mellom seg med bare et lite hull akkurat stort nok til fysisk kontakt....;-)

Det hørtes jo veldig intimt og spennende ut.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes jo veldig intimt og spennende ut.

:)

Ikke sant?

Men jeg skulle tro at dem som eventuelt praktiserer dette slik også driver med arrangerte giftemål osv, og da kan det jo kanskje være en grei mulighet til å få seg et nyp med andre enn den dusten man har blitt giftet bort til? Hvis du synes nabomannen er bedre, så kan du jo bare legge deg under et laken og så tror han at det er kona hans som ligger der! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om at det i visse kulturer begås sex ved at paret har et laken mellom seg med bare et lite hull akkurat stort nok til fysisk kontakt....;-)

Gud jamre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det nå jeg skal tenke: mmmm...ribba høne? men nei så menn, ribba høne er en nuppete og illeluktende assosiasjon. innbyr ikke til min erotiske fantasi.

derimot er skogmus en meget søt skapning!

Hmmmmm.... disse sammenligningene med dyr gjør at man får heeeelt andre tanker når man leser Hakkebakkeskogen enn det Egners intensjon var....

Som f eks i Betsemor Skogmus' vise (etter hukommelsen):

Når en liten mus skal ut og gå, må hun se seg for og passe på, det fins mange dyr som ønsker at, få en bitteliten musesteik til middagsmat, kanskje blir det deg, kanskje blir det meg, kanskje blir det tralallei

*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blomsterløk

Ikke sant?

Men jeg skulle tro at dem som eventuelt praktiserer dette slik også driver med arrangerte giftemål osv, og da kan det jo kanskje være en grei mulighet til å få seg et nyp med andre enn den dusten man har blitt giftet bort til? Hvis du synes nabomannen er bedre, så kan du jo bare legge deg under et laken og så tror han at det er kona hans som ligger der! ;-)

*lol*

Ja, da er det iallefall store sjangser for at det ikke vil bli oppdaget at du har fått deg litt på si. Herlig.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prozak sier jo at det er fint at vi liker ulike ting - ylvali latterligjør de som liker barbert - -ser du ikke forskjellen? sikkert ikke :)

Det er helt fantastisk hvordan enkelte tilsynelatende mangler de mest banale evner :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Han ser ikke noe eldre ut uten hår.

det _kan_ være tøft hos noen få. men da må de være mørke, iallefall ha markerte trekk, gjerne litt skjeggstubb for å kompensere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ylvali1365381015

Jeg håper ikke du snakker som du har vett til, for du vet veldig, veldig lite om dette. No offense.

Først litt logikk: En sten kan ikke fly. Mor Lille kan ikke fly. Ergo er Mor Lille en sten, ikke sant? Et barn har hårløst kjønn. En 30 årig kvinne som barberer bort alt håret har "hårløst" kjønn. Ergo er denne kvinnen som et barn, ikke sant?

Et barn har ikke hår under armene. Det har neppe du heller. Ergo ser du ut som et barn, ikke sant? Det samme gjelder også leggene. (Her må du gjerne forsøke å finne en forskjell mellom hår under armene/på leggene og i skrittet. Men jeg advarer deg: Den forskjellen eksisterer ikke.)

Du skjønner selvsagt at det ikke er sånn. Og dermed er det også unødvendig å provosere på den måten - med mindre du kun er ute etter ukonstruktive provokasjoner. For meg personlig, så preller påstander om at jeg er "pervers" etc. av som vann på gåsa. Men det hindrer ikke at jeg, i sakens øyemed, blir "saklig provosert" av slik grov uforstand. (Jeg liker forøvrig alle varianter av kvinner og kjønn.)

Så en lynkjapp og overfladisk historieleksjon, siden du kunnskapsløst nok bruker begrepet "sensasjonslystne" og "spriter opp" i forbindelse med sexlivet. I araberverenden, gjerne i forbindelse med Islam (som det meste derfra er), så har det i mange samfunn vært nermest lovpålagt å barbere vekk kjønnshår - siden før middelalderen. I diverse hoff og andre adelige sammenhenger opp gjennom historien, hvor moter florerte i større grad enn blant vanlige folk, har det tvært en mote som har kommet og gått mange, mange ganger. Det samme gjelder i mange andre deler av verden, og i andre samfunnslag.

Det er altså ikke på noen måte noe nytt, eller noe "sensasjonellt".

"........................................"

kjære deg, har du fremdeles på de derre brillene dine da? du mister jo fullstendig gangsynet med dem på nesa, leser meg som om jeg var en logikkøvelse. det er jeg ikke. jeg er et menneske, med humor og leken tilnerming til meningsutveksling. er du? av og til tror jeg det skorter litt...

for det første var det ikke jeg som uttalte at hårløshet var perverst.

for det andre kan du glemme de flosklene om mor lille og alle andre selvfølgeligheter- de rammer ikke mine innlegg i det hele tatt. ( se første avsnitt om tilnærming. jeg prøver ikke å komme med noen logisk avhandling )

for det tredje er det ingen tilfeldighet at uttrykket "myk/glatt som en barnerumpe" har oppstått. det må vel du også innse, det har ingenting med oppkonstruerte logiske "feller" å gjøre. retorikken og humørløsheten kan bli en lei følgesvenn for deg- du må beherske å skifte mellom ulike sjangre. man kan ikke lese et dikt eller et kåseri med logisk -analytisk tilnærming, for å eksemplifisere.

hvis du eller din kone ble støtt av at jeg brukte ordet "sprite opp" om barbering og sex, er det bare å beklage.

det hadde jeg ikke kunnet forestille meg. at du opplever det som personlige angrep er uforståelig, da jeg ikke hadde deg i sinne i det hele tatt. derimot uttrykte min personlige mening.

du må ikke tro at alt som synses om er myntet på deg personlig, prozak. selv om du føler deg truffet, kan jo det være en tilfeldighet.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Så enig med deg!

Og jeg synes det er å _dra den altfor langt_ , de som skal ha det til at menn liker barberte damer _fordi_ de ser ut som barn.

De blander litt, da, synes jeg..

det er det da ingen som har hevdet, er det det?

iallefall ikke jeg, så det er litt ubekvemt at dette står som svar under mitt innlegg.

ps: litt humor? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

En eller annen psykelig trang til å heve seg selv og sine egne preferanser og legninger over andres, ihvertfall. Og null innsikt i menneskesinnet overhodet :-)

"........................................."

innsikt i menneskesinnet? ditt menneskesinn og dine meningsfellers sinn?

vi som er av en annen oppfatning er også lykkelige innehavere av menneskesinn. det virker heller ikke som om du besitter stor innsikt i eller lyst til forståelse av vårt.

ikke ta alt så innmari alvorlig da, ikke så tungt dette vettu.

vet ikke om pusen er helt ening med deg, men dersom hun er det kan dette innlegget også rettes til henne.

smiiil! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innsikt i menneskesinnet? ditt menneskesinn og dine meningsfellers sinn?

vi som er av en annen oppfatning er også lykkelige innehavere av menneskesinn. det virker heller ikke som om du besitter stor innsikt i eller lyst til forståelse av vårt.

ikke ta alt så innmari alvorlig da, ikke så tungt dette vettu.

vet ikke om pusen er helt ening med deg, men dersom hun er det kan dette innlegget også rettes til henne.

smiiil! :-)

Dette er ikke snakk om å være uenig eller ikke. Det er snakk om fakta.

Du, og enkelte andre her, påstår at dere ikke ser forskjell på en trettiårings barberte kjønn og et lite barns.

Her er det ikke lenger snakk om uenighet. Det er snakk om a) enten at du er blind. B) Du har fint lite greie på kjønnsorganer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære deg, har du fremdeles på de derre brillene dine da? du mister jo fullstendig gangsynet med dem på nesa, leser meg som om jeg var en logikkøvelse. det er jeg ikke. jeg er et menneske, med humor og leken tilnerming til meningsutveksling. er du? av og til tror jeg det skorter litt...

for det første var det ikke jeg som uttalte at hårløshet var perverst.

for det andre kan du glemme de flosklene om mor lille og alle andre selvfølgeligheter- de rammer ikke mine innlegg i det hele tatt. ( se første avsnitt om tilnærming. jeg prøver ikke å komme med noen logisk avhandling )

for det tredje er det ingen tilfeldighet at uttrykket "myk/glatt som en barnerumpe" har oppstått. det må vel du også innse, det har ingenting med oppkonstruerte logiske "feller" å gjøre. retorikken og humørløsheten kan bli en lei følgesvenn for deg- du må beherske å skifte mellom ulike sjangre. man kan ikke lese et dikt eller et kåseri med logisk -analytisk tilnærming, for å eksemplifisere.

hvis du eller din kone ble støtt av at jeg brukte ordet "sprite opp" om barbering og sex, er det bare å beklage.

det hadde jeg ikke kunnet forestille meg. at du opplever det som personlige angrep er uforståelig, da jeg ikke hadde deg i sinne i det hele tatt. derimot uttrykte min personlige mening.

du må ikke tro at alt som synses om er myntet på deg personlig, prozak. selv om du føler deg truffet, kan jo det være en tilfeldighet.

:-)

"for det første var det ikke jeg som uttalte at hårløshet var perverst."

Du uttalte at menn som likte barberte kvinner var perverse. Om noe, så er det en enda mer uintelligent uttalelse.

"for det andre kan du glemme de flosklene om mor lille og alle andre selvfølgeligheter- de rammer ikke mine innlegg i det hele tatt. ( se første avsnitt om tilnærming. jeg prøver ikke å komme med noen logisk avhandling )"

Helt uinteressant. En viss logikk, og minst mulig direkte selvmotsigelser, må det være i enhver argumentasjon. Enten det er på lavt, lett nivå, eller i en avhandling.

Ellers så er jeg hverken humørløs eller uforstående til uttrykkene du bruker. Men jeg spurte deg om du kun var ute etter å provosere direkte, med uttalelser alle oppegående mennesker vet er absurde. Du har ikke avkreftet dette, men derimot fortsatt å forsvare det. Da må jeg jo nesten konkludere med at det er nettopp det du er. Og det er ukonstruktivt. Du stimulerer ikke til noen som helst "livlig" debatt med absurde provokasjoner.

"at du oppleverdet som personlige angrep er uforståelig, da jeg ikke hadde deg i sinne i det hele tatt. derimot uttrykte min personlige mening."

Hmmm...har jeg sagt noe om personlige angrep i den sammenhengen? Tror ikke det. Det er uansett ikke det jeg snakker om. Du gjør akkurat det samme her som trollen på seksualitetsformet, så slenger rundt seg med uttrykk som "tarmsex" o.l. Hva er poenget? Å ja - absurd provokasjon. Glemte det...:-)

"du må ikke tro at alt som synses om er myntet på deg personlig, prozak. selv om du føler deg truffet, kan jo det være en tilfeldighet."

Den platte hersketeknikken hopper jeg glatt over å kommentere.

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke snakk om å være uenig eller ikke. Det er snakk om fakta.

Du, og enkelte andre her, påstår at dere ikke ser forskjell på en trettiårings barberte kjønn og et lite barns.

Her er det ikke lenger snakk om uenighet. Det er snakk om a) enten at du er blind. B) Du har fint lite greie på kjønnsorganer.

Amen :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnLitenKattepus

det er det da ingen som har hevdet, er det det?

iallefall ikke jeg, så det er litt ubekvemt at dette står som svar under mitt innlegg.

ps: litt humor? ;-)

Det var ikke svar til ditt innlegg, men bare en kommentar ang. de som hevdet slike forestillinger.

Ha en fin dag!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...