Gå til innhold

Apropos frisyrer 'nedentil'


Gjest heffalumpen

Anbefalte innlegg

Og så kom det samme, forslitte "argumentet" igjen. For n-te gang: En 30 år gammel kvinne kan aldri se ut som en prepubertal jentunge - uansett mye eller ingenting hår. Det blir like dumt som å si at en 45 år skallet mann ser ut som en baby, fordi babyer heller ikke har hår på hodet.

Og til spørsmålet: Nei, det er selvfølgelig ikke noe galt med en naturlig dusk. Det er et spørsmål om smak, og mote.

"........................................."

Hverken babyer eller skallede menn barberer vekk hår.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 182
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    40

  • ylvali1365381015

    37

  • Sofline

    14

  • flisa

    13

Gjest EnLitenKattepus

du leste ikke det innlegget hundre prosent alvorlig, håper jeg...

men det er et poeng med å signalisere kjønnsmodenhet da.

synes det er rart med helt glatte voksne. ikke dermed sagt at jeg liker en totalt gjengrodd fyr heller. man må kunne se hud her og der,ja.. ;-)

Nei, da.

Og enig i moderate mengder med hår...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Det er litt landingsproblemer så det kan bli litt vanskelig å finne.

nettopp, ja! landingsproblemer! pipipen får ikke slått seg ned i den nakne lille bjerka der, midt i ødelandet...

den må finne et sevjesterkt tre i full blomst, ellers blir det dårlig med ynglingen i år, gitt!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njaaa... bare gi meg litt tid her... kommer opp med noe psykisk, en umoden seksualitet som er redd for fysiske vitner om en dyrisk drift man kjenner seg uvel med...

eeh.. og, og en passiv holdning til motepress også, en slags konformitet. ja! og selvfølgelig den overmannende frykten for å assosieres med naturen generelt. man vil som helt gættbarbert heve seg over naturens lover og stige opp over det rent menneskelige, til en nærmest afysisk tilstand- separert fra seg selv i den fullutviklede form. altså: man søker tilbake til den hårløse, uskyldsrene barndom.

såh!

om brystene er aldri så runde og tunge, er de mer et symbol på moder-rollen og bærer også dennes glorie.

hvis status hårene aldri kan ha- de er jo bare...ja, hår, den voksnes bud til all verden om at lammekjøttet er passé.

for å ikke utelukke dem som er på barnerov eller lammejakt, om du vil og samtidig innha respekt hos den altfor siviliserte delen av mannekjønnet, skrapes, nappes og rives disse skjøre uttrykk for naturlig kvinne vekk! til skrekk og advarsel!

hæh! kan vi finne oss i sånt, la det skje?

ja, dette er mitt svar til deg!

:-)

Vet du forresten hva "naturens mening" med kjønnshår og hår under armene er? Oppsamling av lukt, fra svette, kjønnssafter etc. For å tiltrekke partner, sende ut signaler etc. Enkelt og greit. Ikke noe mer hokus-pokus enn det. Noen mener også at det har en beskyttende effekt, noe de lærde strides om. Det er uansett kun viktig for de som går nakne rundt omkring. Og vi vet jo sånn ca. hvor mange de er.

Det er vel ganske åpenbart, spør du meg, at med den renslighetskrakilske kulturen vi har i vår tid, så blir dette en ting som teller forsvinnende lite. Dermed blir det i stor grad en kosmetisk ting. Og kosmetiske ting er de tingene som først utsettes for endringer i forbindelse med mote.

Og hvis du trenger fittehår for at man skal se at du er voksen, og ikke et barn, så er det på andre områder problemene ligger :-)

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken babyer eller skallede menn barberer vekk hår.....

En kompis av meg barberer bort alt håret på hodet. Og han viser ikke et eneste tegn på å bli tynnhåret om han lar være. Han har det slik fordi han liker det. Akkurat det samme blir det med intimbarbering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken babyer eller skallede menn barberer vekk hår.....

Og hva har det med saken å gjøre? Du sier at en voksen kvinne uten fittehår ser ut som en prepubertal jente. Alle som har sett begge vet at det selvfølgelig ikke stemmer. Derfor blir sammenlikningen med en skallet mann og en baby perfekt. Når du i tillegg vet at det er fullt mulig for f.eks meg å barbere meg på hodet - mange gjør faktisk det (jfr. din påstand om at skallede menn ikke barberer seg på hodet...(!)....), av varierende grunner - uten at jeg ser ut som en baby, så er hele argumentet og sammenlikningen din forduftet. Borte vekk.

Hvis du derimot begynner å snakke om det som egentlig er greia, nemlig hva man foretrekker og synes er pent/mindre pent personlig, så blir det noe helt annet.

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kompis av meg barberer bort alt håret på hodet. Og han viser ikke et eneste tegn på å bli tynnhåret om han lar være. Han har det slik fordi han liker det. Akkurat det samme blir det med intimbarbering.

Nemlig. Og han ser selvfølgelig ut som en baby, ikke sant? :-)

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Ikke noe svar, altså.

Du påstår først at det å ikke være barbert vitner om voksen seksualitet, mens å være glattbarbert vitner om umoden seksualitet. Så kommer du med noe fantastisk kvas-psykologisk som ikke er i nærheten av å være et argument eller en begrunnelse.

Tenk litt, nå - og se hvordan den påstanden din faller så totalt på sin egen urimelighet at det er et under at du klarer å sitte oppreist foran skjermen.

Å være voksen, vil jeg si (seksuellt eller ei), innebærer å akseptere at noen har syn/legninger/etc. som er helt annerledes enn en selv. Akseptere dette - selv om man kanskje ikke forstår det. Og å ikke forsøke å heve sine egne syn og legninger over disse. F.eks å akseptere at noen trived med å være barbert, foretrekker andre barberte, mens noen trives med det motsatte - og noen igjen ikke er så nøye på det. DET er voksen seksualitet, i motsetning til det du snakker om her.

"........................................."

lol! :-D

prozak da, jeg trodde du tok humoren her!

det var jo så opplagt roing i min egen frie assosiasjonsrekke. hvilket jeg prøvde å understreke med all ... og ,,, eh... og fantastiske argumenter.

vær litt gema! :-)))))))))))

hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol! :-D

prozak da, jeg trodde du tok humoren her!

det var jo så opplagt roing i min egen frie assosiasjonsrekke. hvilket jeg prøvde å understreke med all ... og ,,, eh... og fantastiske argumenter.

vær litt gema! :-)))))))))))

hihi!

Jeg er overhodet ikke ute etter å "ta deg" eller å være "ugem". Men det er klart jeg plukker noe slik fra hverandre. Man trenger ikke engang være spesiellt opptatt av logikk for å falle for den fristelsen :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njaaa... bare gi meg litt tid her... kommer opp med noe psykisk, en umoden seksualitet som er redd for fysiske vitner om en dyrisk drift man kjenner seg uvel med...

eeh.. og, og en passiv holdning til motepress også, en slags konformitet. ja! og selvfølgelig den overmannende frykten for å assosieres med naturen generelt. man vil som helt gættbarbert heve seg over naturens lover og stige opp over det rent menneskelige, til en nærmest afysisk tilstand- separert fra seg selv i den fullutviklede form. altså: man søker tilbake til den hårløse, uskyldsrene barndom.

såh!

om brystene er aldri så runde og tunge, er de mer et symbol på moder-rollen og bærer også dennes glorie.

hvis status hårene aldri kan ha- de er jo bare...ja, hår, den voksnes bud til all verden om at lammekjøttet er passé.

for å ikke utelukke dem som er på barnerov eller lammejakt, om du vil og samtidig innha respekt hos den altfor siviliserte delen av mannekjønnet, skrapes, nappes og rives disse skjøre uttrykk for naturlig kvinne vekk! til skrekk og advarsel!

hæh! kan vi finne oss i sånt, la det skje?

ja, dette er mitt svar til deg!

:-)

Men det er jo en annen følelse for kvinner også - å glattbarbere! - Det er jo ikke bare fo rå tilfredsstille menn? - Med babyolje (uten at man er baby) så blir det jo superglatt! Mange liker da det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva har det med saken å gjøre? Du sier at en voksen kvinne uten fittehår ser ut som en prepubertal jente. Alle som har sett begge vet at det selvfølgelig ikke stemmer. Derfor blir sammenlikningen med en skallet mann og en baby perfekt. Når du i tillegg vet at det er fullt mulig for f.eks meg å barbere meg på hodet - mange gjør faktisk det (jfr. din påstand om at skallede menn ikke barberer seg på hodet...(!)....), av varierende grunner - uten at jeg ser ut som en baby, så er hele argumentet og sammenlikningen din forduftet. Borte vekk.

Hvis du derimot begynner å snakke om det som egentlig er greia, nemlig hva man foretrekker og synes er pent/mindre pent personlig, så blir det noe helt annet.

"......................................."

Ler meg skvett ihjel av deg. Du kommer med lange utredninger hver gang noen *pirker* litt i deg....

Har ingen formening om saken. Personlig føler jeg meg litt naken uten noe hår, men jeg er singel, så ingen bryr seg.

Og jeg synes IKKE at menn som liker glattbarbert er perverse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du leste ikke det innlegget hundre prosent alvorlig, håper jeg...

men det er et poeng med å signalisere kjønnsmodenhet da.

synes det er rart med helt glatte voksne. ikke dermed sagt at jeg liker en totalt gjengrodd fyr heller. man må kunne se hud her og der,ja.. ;-)

Jeg syns nesten det er sjeldent å se dusk nå for tiden jeg! I offentlige garderober/dusjer - er de fleste fra 17 - noen og femti - like ofte glattbarberte - eller de har bare en pen stripe med hår . . Jeg syns det er pent -ser ut som de er trygge på seg selv og sin seksualitet og steller godt med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

En kompis av meg barberer bort alt håret på hodet. Og han viser ikke et eneste tegn på å bli tynnhåret om han lar være. Han har det slik fordi han liker det. Akkurat det samme blir det med intimbarbering.

en deo, m.a.o? ;-)

rart at han vil taes for å være aldrende når han ikke er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ylvali1365381015

Ler meg skvett ihjel av deg. Du kommer med lange utredninger hver gang noen *pirker* litt i deg....

Har ingen formening om saken. Personlig føler jeg meg litt naken uten noe hår, men jeg er singel, så ingen bryr seg.

Og jeg synes IKKE at menn som liker glattbarbert er perverse!

psst! men det synes jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler meg skvett ihjel av deg. Du kommer med lange utredninger hver gang noen *pirker* litt i deg....

Har ingen formening om saken. Personlig føler jeg meg litt naken uten noe hår, men jeg er singel, så ingen bryr seg.

Og jeg synes IKKE at menn som liker glattbarbert er perverse!

*LOL*

Le må du bare gjøre, men du vrir jo noe som i utgangspunktet var en diskusjon om sak over til personfokusering. Det gidder jeg ikke følge opp.

Forøvrig er det jo litt morsomt at du plutselig "ikke har noen formening" om det, etter først å ha påstått at voksne, barberte kvinner ser ut som barn, og deretter at skallede menn ikke barberer seg :-)

Hvis du skal svare på dette, så prøv nå å hold deg til saken. Hvis du ikke klarer å la være å gå på person, så er det like greit å la være å svare.

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo en annen følelse for kvinner også - å glattbarbere! - Det er jo ikke bare fo rå tilfredsstille menn? - Med babyolje (uten at man er baby) så blir det jo superglatt! Mange liker da det.

Jeg kan garantere 100% at det ikke nødvendigvis er for vår skyld :-)

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Men det er jo en annen følelse for kvinner også - å glattbarbere! - Det er jo ikke bare fo rå tilfredsstille menn? - Med babyolje (uten at man er baby) så blir det jo superglatt! Mange liker da det.

mulig, mulig...

sikkert en annen følelse uten tenner i munnen også, nakent og sensuelt liksom...og følsomt.

;-)

neida, jeg mener bare at de hårene jeg har på tissen er ser naturlig ut der de er. synes det er litt rart og ekkelt å ta dem helt bort. de symboliserer min kjønnsmodenhet, helt enkelt. ville ikke tenke på å fjerne brystene eller hoftene mine heller. de har vært mine følgesvenner i det voksne liv, på lik linje med kjønnshårene mine.

har fjernet dem en gang da, for å se hva jeg syntes. og iiik! det var bare for rart, grudde meg til svømmehall og speil og jeg vet ikke hva.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...